شناسهٔ خبر: 67954507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تسهیلات کم بهره برای معلولان فعال در حوزه صنایع‌ دستی شهرستان بهشهر تسهیلات کم بهره برای معلولان فعال در حوزه صنایع‌ دستی شهرستان بهشهر

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از اعطای تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان تحت پوشش بهزیستی و فعال در حوزه صنایع‌ دستی شهرستان بهشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایزدی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در رشه‌های مختلف صنایع‌ دستی، گفت: با پیگیری معاونت صنایع‌دستی امکان پرداخت تسهیلات کم‌بهره به معلولان تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهشهر که دارای مجوز صنایع‌دستی هستند، فراهم شده است.

او افزود: این تسهیلات به‌منظور راه‌اندازی کارگاه صنایع‌دستی و توسعه و تجهیز کارگاه صنایع‌دستی پرداخت می‌شود.

ایزدی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های فصلی از دیگر حمایت‌های میراث‌ فرهنگی از هنرمندان صنایع‌ دستی است، گفت: تلاش می‌کنیم از فعالان حوزه صنایع‌ دستی به شیوه‌های مختلف حمایت کنیم.

او با بیان این مطلب که شهرستان بهشهر شهر ملی گلیج نام‌گرفته و یکی از ظرفیت‌های خوب صنایع‌دستی مازندران محسوب می‌شود، افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های احرایی و خلاقیت و نوآوری هنرمندان شاهد پویایی هر چه بیشتر این شهر‌های ثبت شده در لیست آثار ملی کشور نظیر شهر بهشهر، باشیم.

نظر شما