شناسهٔ خبر: 67954302 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جزییات خودکشی دختر تهرانی از روی پل نیایش

دختر جوان پس از مشاجره با نامزدش در اقدامی عجیب خودش را از بالای پل به پایین انداخت و جان باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، ساعت ۲ بامداد یکشنبه ۷ مرداد گزارش سقوط مرگبار دختر ۲۴ ساله‌ای از روی پل نیایش تهران به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد. با گزارش این خبر تیم جنایی راهی محل شد و با جسد دختر جوان روبه‌رو گشت که پس از سقوط با یک خودروی سمند برخورد کرده بود.

ایران در گزارشی نوشت: در این هنگام راننده تاکسی اینترنتی که در کنار پل ایستاده بود و وضعیت روحی خیلی بدی داشت، به تیم جنایی گفت: این دختر جوان را من به اینجا رساندم. او یک دست‌نوشته و شماره تلفن به من داد و از من خواست که با شماره تلفن تماس بگیرم و دست‌نوشته را به صاحب شماره تلفن بدهم. بعد هم ناگهان خودش را به پایین انداخت.

در ادامه تیم جنایی به بررسی دست‌نوشته پرداختند که در آن دختر جوان خطاب به نامزدش کلمه‌ای توهین‌آمیز نوشته و گفته بود من به این ماجرا خاتمه می‌دهم.

وقتی پسر جوان بعد از تماسی که با او گرفته شد خود را به محل حادثه رساند، در تحقیقات گفت: بهناز نامزدم بود، یک سال قبل در اینستاگرام با هم آشنا شدیم و قرار بود ۲ ماه دیگر ازدواج کنیم. روز حادثه از چند تالار عروسی بازدید کردیم و بالاخره بهناز از یک تالار خوشش آمد، اما از آنجا که مبلغ کرایه‌اش کمی بالا بود، از او خواستم تالار دیگری را انتخاب کند.

وی ادامه داد: سر این موضوع باهم دعوایمان شد و او قهر کرد. من هم با خودم گفتم اگر از الان بخواهد با من سر این مسائل قهر کند، بهتر است که با هم ازدواج نکنیم. ۳ ساعتی به بهناز زنگ نزدم، اما ناگهان با من تماس گرفتند و گفتند که بهناز خودش را از پل به پایین انداخته است.

بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد دختر جوان به پزشکی قانونی و تحقیقات از نامزد وی، راننده خودروی اینترنتی و راننده سمند را صادر کرد.

۲۳۳۲۳۶

نظر شما