شناسهٔ خبر: 67949362 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قتل هولناک مادربزرگ و عمو به‌خاطر ارثیه

پسر جوان که حالت طبیعی نداشته با مادربزرگ و عموی خود به‌خاطر ارثیه و مسائل دیگر اختلافات پیدا کرده روز حادثه سر همین موضوع با ضربات چاقو مرتکب قتل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، پسر جوانی که در اقدامی هولناک مادربزرگ و عمویش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

تسنیم در خبری نوشت: بعد از ظهر دوشنبه هشتم مرداد ماه، مرگ مشکوک زن و مرد میانسالی در خانه‌ای در محله خزانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد. به دنبال اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه بازپرس حسین گودرزی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد یک مادر و پسر مشاهده کردند که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد پسر جوانی که نوه و برادرزاده‌ مقتول بوده دست به این جنایت هولناک زده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پسر جوان که حالت طبیعی نداشته با مادربزرگ و عموی خود به‌خاطر ارثیه و مسائل دیگر اختلافات پیدا کرده  روز حادثه سر همین موضوع با ضربات چاقو مرتکب قتل شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود متهم را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند که پسر جنایتکار در همان بازجویی‌های اولیه به قتل مادر بزرگ و عموی خود اعتراف کرد.

کارآگاهان جنایی پس از پایان بررسی صحنه جرم ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

 با دستور حسین گودرزی؛ بازپرس ویژه قتل ششم دادسرای امور جنایی، اجساد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

۴۷۲۳۶

نظر شما