شناسهٔ خبر: 67948345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محکومیت ۵ میلیارد ریالی تاوان گرانفروشی بتن در همدان

بنت الهدی نوری

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت پنج میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریالی تولیدکننده بتن آماده خبر داد و گفت: پرونده گران‌فروشی کارگاه تولید بتن آماده در شعبه چهارم بدوی همدان رسیدگی شد.

صاحب‌خبر -

مرضیه یونسی افزود: شعبه با توجه به نظریه کارشناسان اتحادیه و مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر الزام به پرداخت یک میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی به پرداخت سه میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف و در مجموع به پرداخت پنج میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال محکوم کرد.

وی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گزارش این تخلف را با شکایت یک شهروند از واحد تولیدی بتن تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، یونسی از صدور جریمه ۸۷۷ میلیون ریالی برای قاچاق لوازم خانگی خبر داد و گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل ۲۴ دستگاه  چای ساز و ۱۶ دستگاه مخلوط کن به ارزش ۸۷۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۸۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو وانت محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

نظر شما