شناسهٔ خبر: 67944510 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

دستمزد عجیب فوتبالیست ۱۸ ساله!

لنی یورو مدافع جوان فرانسوی بازیکنی بود که در این تابستان هم رئال مادرید و هم منچستر یونایتد به دنبال خرید او بودند اما در نهایت این بازیکن منچستریونایتد را انتخاب کرد و به جمع شیاطین سرخ پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از خبرآنلاین، به نظر می‌رسد که منچستر یونایتد دستمزد بسیار بیشتری نسبت به رئال مادرید به لنی یورو می‌دهد و به همین دلیل لنی یورو منچستر یونایتد را انتخاب کرده است.

به گزارش روزنامه مارکا، لنی یورو در منچستر یونایتد سالانه ۹ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند. این در حالی است که رئال مادرید پیشنهاد دستمزد سالانه ۲.۵ میلیون یورو به لنی یورو داده بود. در واقع منچستر یونایتد ۶.۵ میلیون یورو در هر فصل بیشتر از رئال مادرید به لنی یورو می‌دهد. اگر این ارقام را برای پنج سال محاسبه کنیم، می‌بینیم که لنی یورو ۳۲.۵ میلیون یورو در منچستر یونایتد ظرف پنج سال بیشتر از رئال مادرید دریافت خواهد کرد. قراردادی که لنی یورو با منچستر یونایتد بسته است یک قرارداد پنج ساله است.

لنی یورو در حال حاضر هجده سال سن دارد و بدون تردید منچستر یونایتد در سال‌های آینده به دنبال تمدید قرارداد او خواهد بود و این احتمال وجود دارد که دریافتی‌های این بازیکن افزایش داشته باشد.

نظر شما