شناسهٔ خبر: 67945619 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از نوشاد و نیما تا آلکس و فلیکس

متفاوت‌ترین مدعیان طلای المپیک!

پینگ‌پنگ بازهای فرانسوی حاضر در مسابقات المپیک پاریس، تا کنون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در کانون توجهات قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، فلیکس و الکس لبرون، دو برادر پینگ‌‌پنگ باز فرانسوی مسابقات المپیک پاریس 2024 با عملکرد بی‌نظیر خود در دور نخست مسابقات تنیس روی میز، تمام توجهات را به خود جلب کرده‌اند و اکنون این دو برابر فرانسوی با توجه به شرایط میزبانی کشورشان، یکی از بخت‌های اصلی کسب مدال در بخش تک نفره محسوب می‌شوند.
در مرحله نخست مسابقات، فلیکس که سومین پینگ‌پنگ‌ باز برتر جهان محسوب می‎‌شود موفق شد در 4 ست، نماینده هند را با نتیجه 11-8 شکست دهد و برادر بزرگترش نیز مقابل ساندرو لورنزو آرژانتینی، در هر 4 ست موفق شد با نتیجه 11-6 به برتری برسد.

2060383

این دو برابر جوان اگر چه احتمال دارد در نیمه‌نهایی با یکدیگر رودررو شوند ولی رسانه‌های فرانسوی در طی گزارشی که از مسابقات المپیک منتشر کردند، همگی به شانس بالای مدال المپیک توسط یکی از این دو برادر اشاره کرده‌اند و حتی پیش‌بینی می‌شود فلیکس 17 ساله بتواند به مانند مسابقات جهانی بوسان افتخار آفرینی کند و تبدیل به یکی از جوان‌ترین طلایه‌داران تنیس روی میز در المپیک شود.
در این دور از مسابقات، الکس لبرون با تومیسلاو پوچار کروات که رنک 32 جهان است رودررو می‌شود و فلیکس مقابل الکس کالبرگ سوئدی حاضر می‎شود.
لازم به ذکر است که چارت مسابقات دوبل نیز مشخص شده که تیم این دو برادر تا نیمه‌نهایی بعید است حذف شود اما در نیمه‌نهایی مقابل تیم چین قرار می‌گیرد که این جدال می‌تواند یکی از حساس‌ترین تقابل‌های نمایندگان میزبان با مدعیان طلا در المپیک پاریس باشد!

نظر شما