شناسهٔ خبر: 67938256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

کمک به توسعه و تجهیز رسانه ملی عمق بخشی به ارزش‌های انقلاب است

ابراهیم‌ عزیززاده

نماینده حوزه انتخابیه اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر دلبستگی‌هایش به صدا و سیمای استان اردبیل و همکارانی که بیش از ۲۵ سال با آنان انس داشته است، کمک به توسعه و تجهیز رسانه ملی در استان اردبیل را خدمت به فرهنگ و عمق بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

صاحب‌خبر -

احد بیوته، نماینده مردم اردبیل ، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی هشتم مرداد در آیین ویژه‌ سالروز افتتاح شبکه سبلان در سخنانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی ناپذیر همکاران سیمای استانی اردبیل قدردانی کرد.

وی با اشاره به برخی اقدام‌های صدا و سیمای استان در تکریم و توسعه سرمایه‌های انسانی از خدمات سید محسن لطیفی، مدیرکل، تجلیل کرد.

نماینده حوزه انتخابیه اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر دلبستگی‌هایش به صدا و سیمای استان اردبیل و همکارانی که بیش از ۲۵ سال با آنان انس داشته است، کمک به توسعه و تجهیز رسانه ملی در استان اردبیل را خدمت به فرهنگ و عمق بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

سید محسن لطیفی، مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل، در مراسم سالروز افتتاح این شبکه گفت: خدا را شکر می‌کنیم که جمعی از نیروهای با تجربه، کاردان و متعهد به طور شبانه روزی و با روحیه جهادی در خدمت ولایت، نظام و مردم هستند.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات بی‌نظیر برای رسانه ملی این است که شان، جایگاه و ارزش همکاران صدا و سیما بسیار برجسته ، متفاوت و متمایز است.

لطیفی همچنین با قدردانی صمیمانه از زحمات همکاران سیمای استانی، به کثرت و تعدد وظایف و ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: هیچ فرصتی برای استراحت و آسودگی همکاران متصور نیست و در هر مقطعی از سال با چندین موضوع، پروژه و ماموریت مواجه هستیم. به طور مثال همزمانی انتخابات با دهه فجر و اعیاد معظم شعبان، ماه مبارک رمضان و نوروز، اعیاد اسلامی با هفته معلم و کارگر و... نمونه‌ای است ملموس برای بیان حجم کار و استرس فزاینده حاکم بر ذهن و جسم همکاران.

لطیفی با اشاره به موفقیت چشمگیر شبکه استانی سیما، سبلان، در احراز رتبه سوم در میان دیگر شبکه‌های استانی گفت: به لطف خداوند متعال درخشش مجموع برنامه‌های شبکه سبلان به ویژه در مناسبت‌های مهم دینی و ملی، مرهون مسئولیت پذیری و خلاقیت همکاران و شکیبایی و همراهی خانواده‌های ایشان است که به رغم ضعف منابع مالی اما با متانت و عزت نفس، به مثابه خانواده‌ای بزرگ، همراه رسانه ملی و همدل خادمان ملت و پاسداران ولایت هستند.

مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل همچنین ضرورت حرکت و عمل در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و تکریم خدمتگزاران رسانه ملی را تکریم خادمان و موالیان ولایت دانست.

مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل حسن اعتماد و رای چشمگیر مردم شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نمین و نیر به دکتر احد بیوته، از همکاران این اداره کل را گواهی بر ظرفیت عظیم رسانه ملی در کادرسازی، تربیت نیرو و سرمایه انسانی دانست و احراز نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را به وی و خانواده بزرگ صدا و سیمای استان اردبیل تبریک گفت.

در این مراسم لطیفی به پاس همکاری احد بیوته، نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی که از همکاران صدا و سیمای استان اردبیل بوده است، با اهدای لوح سپاس، موفقیت وی را تبریک گفت و از زحماتش قدردانی کرد.

در ادامه مراسم از ۱۰ نفر از همکاران، در عناوین و صنوف شغلی سیما، قدردانی شد.

شبکه استانی سبلان به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان اردبیل، در سوم مرداد سال ۱۳۷۹ تاسیس شد.

انتهای پیام

نظر شما