شناسهٔ خبر: 67938048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

‌مهاجم صنعت نفت آبادان به فجر سپاسی شیراز پیوست

شیراز-ایرنا- یوسف کی شمس مهاجم گلزن فصل گذشته تیم صنعت آبادان که در لیگ برتر بازی می کرد به تیم فجر شهید سپاسی شیراز پیوست  تا ششمین خرید لیگ برتری فجری ها رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرنگار ایرنا، کی شمس که سابقه چهار فصل بازی در تیم فولاد خوزستان هم در کارنامه دارد با قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم فجر در آمد.

‌هافبک نفت مسجد سلیمان پیراهن فجر پوشید

‌ همچنین سجاد تمیمی هافبک فصل گذشته نفت مسجد سلیمان که ۳۰ بازی برای این تیم انجام داده بود با قراردادی به مدت یک فصل به فجرشهید سپاسی پیوست.‌

‌بازیکن امید فجر به تیم بزرگسالان پیوست

‌عباس فیروز بازیکنی که در پست وینگر (بال ) چپِ بازی می کند و فصل گذشته برای تیم امید فجردر لیگ دسته یک بازی می کرد و ۹ گل و ۱۲ پاس گل در کارنامه داشت مورد تایید پیروز قربانی سرمربی تیم فجر قرار گرفت تا این بازیکن جوان در فصل جدید مسابقات فوتبال دسته یک با تیم بزرگسالان به میدان برود.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شوداما هنوز قرعه کشی این بازیها صورت نگرفته است.
فجر سپاسی و شهر راز شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.
در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

نظر شما