شناسهٔ خبر: 67937433 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

شرایط وام ودیعه مسکن برای مجردها اعلام شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: به استناد ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن و با هدف حمایت از مستاجران بانک‌ها ملزم به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در تهران تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن باید اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کرده و از سامانه خودنویس و یا مشاوران املاک کد رهگیری دریافت کرده و در سامانه طرح‌های جامع مسکن برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت مسکن در پونک تهران چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳

طبق گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، متقاضیانی که شرایط آن‌ها تایید شده باشد ظرف ۲۴ ساعت می‌توانند بانک و شعبه مورد نظر را انتخاب کنند.

حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در استان تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روند بهتری پیدا کرده است گفت: همکاری بانک‌ها باید با توجه به ورود به فصل تابستان بهتر شود و متقاضیان بیشتری باید تسهیلات دریافت کنند.

وی ادامه داد: به استناد ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن و با هدف حمایت از مستاجران بانک‌ها ملزم به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در تهران تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هستند.

جنتی اظهار کرد: از جمله شرایط پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن متاهل بودن و یا خانم مجرد بالای ۳۰ سال و آقای مجرد بالای ۴۵ سال فاقد مسکن و یا زمین است که در این بخش باید فرم ج آن‌ها سبز باشد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کرده و از سامانه خودنویس و یا مشاوران املاک کد رهگیری دریافت کرده و در سامانه طرح‌های جامع مسکن برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کنند.

او افزود: ۲۴ ساعت بعد از ثبت نام در صورت داشتن شرایط متقاضی می‌تواند اقدام به انتخاب شعبه و بانک مورد نظر خود کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما