شناسهٔ خبر: 67933864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جماران

توجیه عجیب برای شکست قایقران‌های ایران: پاروی رقیب در رفت!

رییس فدراسیون قایقرانی یک‌توجیه عجیب برای باخت ورزشکاران ایرانی در المپیک داشت.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ صبح امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی، تیم مهسا جاور و زینب نوروزی در شانس مجدد قایق دونفره رویٔینگ المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رده چهارم قرار گرفت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

بعد از این شکست، رییس فدراسیون قایقرانی در صحبتی عجیب، در رفتن پاروی رقیب چینی را عامل شکست ورزشکاران ایرانی دانست!

سهرابیان در حالی این صحبت را مطرح کرد که مشخص نیست بر اساس چه معیاری در رفتن پاروی رقیب می‌تواند باعث برهم خوردن تمرکز ورزشکار ایرانی شود؟ در شرایطی که یک‌ورزشکار در سطح المپیک باید تمرکزش روی کار خودش باشد و چه بسا اگر پاروی قایقرانی ایرانی در می‌رفت، می‌شد آن را دلیل باخت عنوان کرد اما اینکه رها شدن پاروی رقیب عامل باخت ورزشکار ایرانی باشد توجیهی است که باید خود رییس فدراسیون منطق آن‌ را بیان کند وگرنه این دلایل با هیچ متر و معیاری سازگار نیست.

روز گذشته هم مهسا جاور در اقدامی به انتقاد از افرادی پرداخته بود که از لباس کاروان ایران انتقاد کرده‌اند و همین باعث شکل‌گیری هجمه‌های زیادی علیه او شد و حالا رییس فدراسیون نیز صحبت عجیب دیگری را مطرح کرده تا مشخص شود فدراسیون قایقرانی و ورزشکارش، قصد دارند تمرکز خود را روی همه چیز بگذارند به جز عملکرد خودشان! گویی آن‌ها قصد ندارند باخت خود را کارشناسانه بپذیرند و ابر و باد و مه و خورشید و فلک را در باخت مقصر می‌دانند!

 

نظر شما