شناسهٔ خبر: 67875926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جماران

المپیک 2024 پاریس| حرف های عجیب جاور؛ شما مگر طراح لباسی خانم ورزشکار؟!

مهسا جاور در پاسخ به انتقادات از لباس کاروان ایران در المپیک، واکنشی عجیبی داشت.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ با گذشت دو روز از افتتاحیه المپیک 2024 پاریس، همچنان انتقادات از لباس کاروان ایران در افتتاحیه رقابت ها بالاست و طراحی این لباس باعث تعجب خیلی ها شده است.

این در شرایطی است که امروز و در اتفاقی عجیب، مهسا جاور قایقران ایرانی حاضر در المپیک پاریس که درگیر مسابقات خود هم هست، با انتشار یک استوری به انتقاد از افرادی پرداخت که طراحی لباس کاروان ایران را نقد کرده اند!

جاور در حالی این افراد را بی فرهنگ خواند که در چنین شرایطی باید تمام تمرکز خود را روی کار خود بگذارد. این قایقران ایرانی در شرایطی به انتقادها جواب داده که باید در شرایط مسابقه و رقابت خود، تلاش کند تا بیش ترین تمرکز را داشته باشد و با تمرکز بر مسابقات خود بتواند به مراحل پایانی برسد. اما این المپین ایرانی با واکنشی تند در صفحه خود صحبت هایی را مطرح کرد که نه تنها تغییری در انتقادات علیه لباس کاروان ایران ایجاد نکرد، بلکه انتقادات بیش تری را به سمت خود او و مسئولان کاروان ایران روانه ساخت.

مطمئنا پاسخ به انتقاداتی از این قبیل، در حیطه کاری یک ورزشکار که همین حالا درگیر مسابقات است آن هم با این ادبیات، نیست؛ بلکه کاروان ایران چندین مسئول و سرپرست دارد و باید آن ها به این امور بپردازند. از طرفی یک ورزشکار حرفه ای در شرایط مسابقه نباید ذهن خودش را با مسائل حاشیه ای درگیر کند اما جاور در میانه مهم ترین رقابت ورزشی زندگی اش، به تولید حاشیه برای خود و کاروان ایران پرداخت.

البته خیلی ها انتقاد او را چندان هم بی ربط به قرارداد اسپانسری با برند تولید کننده لباس کاروان ایران نمی دانند؛ جاور چندی پیش در صفحه خود به معرفی این برند پرداخته بود و سفیر آن شده بود که حالا واکنش او به انتقادها نشان می دهد او دلایلی غیر از یک واکنش ساده به انتقادها داشته و شاید قصد داشته به دفاع از برندی بپردازد که با او قرارداد دارد.

IMG_20240728_183331_137

نظر شما