شناسهٔ خبر: 67932585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

راهپیمایی «جمعه خشم» در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی «جمعه خشم» به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه، دوازدهم مرداد در کرمانشاه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی ظهر امروز _دوشنبه هشتم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم انقلابی کرمانشاه هم‌زمان با مردم استان‌های لرستان و خراسان جنوبی بعد از اقامه نمازجمعه این هفته (دوازدهم مرداد) راهپیمایی جمعه‌های خشم را برگزار خواهند کرد و فریاد حمایت از مردم مظلوم غزه سر خواهند داد.

وی با بیان اینکه قرار شده است هر هفته راهپیمایی جمعه‌های خشم در تعدادی از استان کشور بعد از اقامه نمازجمعه برگزار شد، افزود: این سومین باری است که از ابتدای سال جاری مردم کرمانشاه در راهپیمایی جمعه خشم شرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع شهر کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبدی ضمن دعوت از آحاد آزادمردان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی جمعه خشم این هفته گفت: کرمانشاهی‌ها به همراه هم‌وطنان در دو استان دیگر با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی کودک‌کش و آمریکای جنایت‌کار، حمایت همیشگی خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام خواهند کرد.

نظر شما