شناسهٔ خبر: 67930032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ادعای درویش؛

بیرانوند می خواست به پرسپولیس برگردد!

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد بیرانوند خواهان بازگشت به پرسپولیس بوده است.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این موضوع که «فکر نمی‌کنید جدایی بیرانوند از پرسپولیس بیش از حد حاشیه‌ساز شده است و همچنان صحبت از الحاقیه و مسائلی مربوط به باز کردن گچ دست بیرانوند و ... مطرح است؟»، گفت: حقوق حقه هر بازیکنی که در هر جا که بازی می‌کند این است که برای خودش و آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. بزرگی پرسپولیس است که باعث بزرگی دیگران می‌شود و هیچ‌کس به پرسپولیس عظمت نداده است. ستاره‌های خیلی بزرگتر با پرسپولیس به شهرت رسیدند و رفتند و خیلی‌ها فکر می‌کردند اگر نباشند کار پرسپولیس سخت می‌شود، در صورتی که دیگران جای آنها را گرفتند و پرسپولیس همیشه پرسپولیس باقی ماند. من اصرار بیرانوند برای مصاحبه را نمی‌دانم و من سعی می‌کنم اکثر اوقات جواب ندهم، ولی یکسری حرف‌های متناقض زده می‌شود و دیروز شنیدم بیرانوند گفته است که من الحاقیه را به قراردادش اضافه کردم، چون خودم می‌خواستم از پرسپولیس بروم! من می‌گویم امسال الحاقیه را اضافه کردیم آیا سال پیش هم الحاقیه داشت که فسخ کرد؟ بیرانوند اساساً از گذشته‌های دور هم چنین کارهایی را انجام داده است و ظاهراً خودش هم نمی‌داند چه تصمیمی باید بگیرد، کما اینکه با وجود اینکه فسخ کرده بود تا دو هفته پیش هم درخواست داشت که به پرسپولیس برگردد و ما هم گفتیم که با همان قرارداد قبلی برگردد.

درویش ادامه داد: سوای حق و حقوق باشگاه ما دل‌مان برای آن جوان هم می‌سوزد که به خاطر این اتفاقات ایست قلبی و فوت کرد. ما اگر این مسائل را مطرح نکنیم که خون آن بچه پایمال می‌شود. به نظر شما مرگ یک انسان و هوادار ساده است که از آن بگذریم؟! من می‌گویم که یک نفر این موضوع را بررسی کند که سال گذشته که قرارداد بیرانوند الحاقیه نداشت چرا آن زمان فسخ کرد؟

وی در واکنش به این موضوع که بیرانوند از این ناراحت بود که مبلغ پاداش‌ها از قراردادشان کسر شده است، تصریح کرد: قانون محکم سازمان لیگ است که پاداش، آپشن‌ها و همه پولی که غیر از قرارداد می‌توانید به بازیکن بدهید، 20 درصد است. شاید بدگمانی من باشد که اینها دنبال این باشند که بیشتر از 20 درصد بدهیم و آن را محاسبه نکنیم و باعث جریمه باشگاه شود.

درویش در پاسخ به این سؤال که «از بین باشگاه پرسپولیس و بیرانوند کدام برنده این پرونده جنجالی می‌شود؟»، گفت: طبق قانون هیچ نقطه تاریکی در دفاع پرسپولیس وجود ندارد. مُر قانون وجود داشته باشد هیچ روزنه‌ای وجود ندارد که این پرونده غیر از پرسپولیس برنده‌ای داشته باشد.

 

نظر شما