شناسهٔ خبر: 67929114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری اولين جلسه شوراي استاني پيشگيري از وقوع جرم در لرستان 

اولين جلسه شوراي استاني پيشگيري از وقوع جرم در لرستان با حضور "مسلم محمدياران" رئيس حفاظت اطلاعات سازمان قضايي نيروهاي مسلح کشور به ميزباني فرماندهي انتظامي استان برگزار شد. اولين جلسه شوراي استاني پيشگيري از وقوع جرم در لرستان با حضور "مسلم محمدياران" رئيس حفاظت اطلاعات سازمان قضايي نيروهاي مسلح کشور به ميزباني فرماندهي انتظامي استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ اولين جلسه شوراي استاني پيشگيري از وقوع جرم در لرستان به حضور "مسلم محمدياران" رئيس حفاظت اطلاعات سازمان قضايي نيروهاي مسلح کشور، سردار الهي فرمانده انتظامي استان، سردار باقري فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي و ديگر فرماندهان عالي رتبه نيروهاي مسلح به ميزباني فرماندهي انتظامي استان برگزار شد.

 "مسلم محمدياران" رئيس حفاظت اطلاعات سازمان قضايي نيروهاي مسلح کشور در جلسه شوراي استاني پيشگيري از وقوع جرم نيروهاي مسلح لرستان که به ميزباني فرماندهي انتظامي در سالن جلسات اين فرماندهي برگزار شد ،اظهار کرد: با تعاملي که بين سازمان قضائي و نيروهاي مسلح وجود دارد، کميسيون هاي تخصصي پيشگيري از وقوع جرم در نيروهاي مسلح تشکيل شده است که امروز شاهد برگزاري شوراي پيشگيري از جرم سازمان قضاي نيروهاي مسلح با موضوع پيشگيري از آسيب هاي فضاي مجازي هستيم.

وي افزود: از سال گذشته موضوع  آسيب هاي فضاي مجازي بين کارکنان نيروهاي مسلح و خانواده هاي آن ها در دستور کار قرار گرفت و راهکارهاي بسيار خوبي در سراسر کشور اتخاذ شد، جلسات خوبي در حوزه آگاهي بخشي و اقدامات صيانتي در بين نيروهاي مسلح براي پيشگيري از آسيب هاي فضاي برگزار شده است.

رئيس حفاظت اطلاعات سازمان قضايي نيروهاي مسلح کشور گفت: علاوه بر آن جلسات آگاهي بخشي، تلاش شد که دو اقدام موثر انجام بگيرد يکي مهارت افزايي کارکنان نسبت به فضاي مجازي، چون برخي از آسيب ها به علت عدم مهارت در افراد در استفاده از اين فضا است و احساس گمنامي که متاسفانه در حوزه فضاي مجازي دارد باعث شده که برخي از افراد آسيب ببينيد.

وي با اشاره به اين که اقدامات مستمري توسط فرماندهان برگزار شد،  جلسات بسيار خوبي از جمله در همين استان لرستان انجام گرفت تصريح کرد: امسال يکي از جرايمي که در دستور کار قرار گرفت بحث سو استفاده از موقعيت شغلي است، خداوند متعال را شاکريم به خاطر نيروهاي ولايي، نيروهاي مردمي و نيروهايي که پاي نظام هستند و بسياري از جرايم و آسيب هايي که در سطح جامعه دارد در نيروهاي مسلح وجود ندارد اما اگر حتي يک جرم هم توسط نيروهاي مسلح اتفاق بيفتد اعتماد مردم نسبت به نظام را از بين مي برد. در همين راستا براي ما مهم است که مردم که در پناه نيروهاي مسلح احساس امنيت کنند و اين به معناي واقعي اتفاق بيفتد.

رئيس حفاظت اطلاعات سازمان قضايي نيروهاي مسلح کشور با بيان اينکه نيروهاي مسلح وظايف گسترده‌ي دارند و در راستاي امنيت مردم چون ملجاء و پناه مردم هم هستند در خيلي از موضوعات، امکانات و تجهيزات، نيروي انساني جوان و کارآمد بسيار زيادي در اختيار اين نيروها است، مهم است که از اين نيروها صيانت بشود، مهم اين است که پيشگيري بشود از بسياري از جرايم. خدا را شکر اين جرم هم در دستور کار قرار گرفت که ما بتوانيم با اقدامات صيانتي شاهد اين باشيم که خدايي نکرده توسط يک نيروي نظامي تعرضي به حقوق مردم و جامعه احيانا اتفاق نيفتد.

انتهای پیام 

نظر شما