شناسهٔ خبر: 67920168 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزارت خارجه ترکیه: نتانیاهو همانند هیتلر به پایان می‌رسد

صاحب‌خبر -
وزارت خارجه ترکیه: نتانیاهو همانند هیتلر به پایان می‌رسد
خبرگزاری آریا - وزارت خارجه ترکیه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: همانطور که هیتلر به پایان رسید، بنیامین نتانیاهو هم به پایان می‌رسد.

به گزارش آریا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت خارجه ترکیه با تاکید بر اینکه بشریت در کنار فلسطینیان خواهد بود، خطاب به کسانی که مردم فلسطین را هدف قرار می‌دهند، گفت: شما نمی‌توانید آنها را نابود کنید.
وزارت خارجه ترکیه افزوده است: همانطور که نازی‌ها برای جنایات خود پاسخگو شدند، کسانی که به دنبال نابودی فلسطینیان هستند نیز پاسخگو خواهند شد.
پیش تر یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به تهدید رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفته بود که او جا پای صدام حسین گذاشته است.
کاتس گفته بود: اردوغان پا جای پای صدام حسین گذاشته و اسرائیل را تهدید به حمله می‌کند. بگذارید به یاد بیاورد آنجا چه اتفاقی افتاده و چگونه به پایان رسیده است.
پیش از این نیز اردوغان در اظهاراتی گفته بود: ما باید قوی باشیم تا (رژیم) اسرائیل نتواند چنین کارهایی را که با فلسطینیان انجام داده با ما انجام دهد.
رئیس جمهور ترکیه افزود: همان کاری را که در (جمهوری) آذربایجان و لیبی انجام دادیم، می‌توانیم با آنها (اسرائیلی‌ها) هم انجام دهیم، فقط باید قوی باشیم.
اردوغان جمعه گذشته در واکنش به حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا، وی را به هیتلر تشبیه کرده و گفته بود: مدعیان حقوق بشر برای تشویق هیتلر زمانه ذره‌ای خجالت نمی‌کشند.
اردوغان افزود: کنگره آمریکا کسانی را که 40 هزار کودک، زن و سالخورده را به قتل رساندند، تحسین می‌کنند.
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچون یک دیوانه و نه یک فرد مسئولیت‌پذیر رفتار می‌کند، گفت: افزایش حملات (رژیم) اسرائیل و زبان تهدید علیه لبنان، ما را به شدت درباره آینده منطقه نگران می‌کند.

نظر شما