شناسهٔ خبر: 67884461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

۹۸۰۰ وام اشتغالزایی در زنجان پرداخت شد

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: طی سه سال گذشته ۹۸۰۰ وام اشتغالزایی در استان زنجان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان، اظهار کرد: اقداماتی که دولت سیزدهم در حوزه اشتغالزایی انجام داده قابل توجه بوده و منجر به حل مشکلات بسیاری از مردم شده است.

وی با اشاره به پرداخت ۹ هزار و ۸۴۹ وام اشتغالزایی در استان زنجان افزود: رقم این وام پرداختی یک هزار و ۲۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه در این مدت ۳۶ هزار و ۲۱۵ فقره به مبلغ ۵ هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج به زوج‌ها پرداخت شده است، گفت: رقم پرداختی تسهیلات فرزندآوری نیز یک هزار و ۴۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به تعداد ۲۸ هزار و ۹۸۵ فقره است.

خاتمی ادامه داد: همچنین در این مدت ۷۷۱ هزار و ۱۱۶ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان از آغاز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه سفر رئیس‌جمهور به زنجان خبر داده و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام گرفته، این تسهیلات در مرحله اول به ۲۵ هزار متقاضی و با همکاری ۶ بانک پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: مبلغ وام‌های پرداختی به همه متقاضیان ۱۵۰ میلیون ریال است که مراجعه به هنگام متقاضیان و تکمیل پرونده موجب تسریع در پرداخت‌ها می‌شود.

نظر شما