شناسهٔ خبر: 67873973 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

حباب سکه به بیش از هشت میلیون رسید

حباب سکه امامی نسبت به دو هفته قبل حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بیشتر شده است

صاحب‌خبر -

فرارو - قیمت سکه امامی در ابتدای هفته جدید که نوسان چشمگیری در خریدوفروش‌ها وجود نداشت ۳۱ هزار تومان عقب رفت و به محدوده ۴۱ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسید، اما حجم حباب سکه هنوز بیش از هشت میلیون و ۲۳۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

به گزارش فرارو؛ حباب قیمت سکه ربع‌بهار آزادی بیشتر از این حرف‌هاست و تقریبا نیمی از قیمت سکه ربع‌بهار را شامل می‌شود. کمترین حباب قیمت به سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم تعلق دارد و قیمت بقیه قطعات سکه بیشتر به واقعیت نزدیک است.

حباب سکه امامی؛ هشت میلیون و ۲۳۱ هزار تومان

حباب سکه امامی در هفته اول مرداد بیش از هشت میلیون تومان برآورد شد. صراف‌ها در اولین روز هفته جاری که به خاطر گرما و برق تقریبا نیمه‌تعطیل محسوب می‌شود هر قطعه سکه امامی را به‌شکل تک‌فروشی معادل ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروختند.

حباب سکه امامی، اما دقیقا هشت میلیون و ۲۳۱ هزار تومان به ثبت رسید و نشان داد قیمت سکه امامی به‌شکل واقعی ۳۳ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان محاسبه می‌شود.

حباب سکه امامی نسبت به دو هفته قبل حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بیشتر شده است.

حباب سکه تمام‌بهار آزادی؛ چهار میلیون و ۶۶۵ هزار تومان

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی از سکه امامی سه میلیون و ۶۲۶ هزار تومان کمتر است. صراف‌ها درحالی نرخ فروش سکه امامی را شنبه ۶ مرداد در نیمه‌ها کانال ۴۱ میلیون اعلام می‌کردند که هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی یا همان تمام‌سکه طرح قدیم به‌طور متوسط ۳۷ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان ارزش داشت.

حباب سکه تمام‌بهار آزادی، اما معادل چهار میلیون و ۶۶۵ هزار تومان به ثبت رسید تا ارزش واقعی سکه تمام‌بهار آزادی چیزی نزدیک ۳۳ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان باشد.

حباب سکه تمام‌بهار آزادی در اولین روز هفته جدید حدود ۲۱۹ هزار تومان آب رفت با این حال نسبت به روز ۲۹ فروردین که در کمترین سطح سالانه قرار داشت، یک میلیون و ۳۹۳ هزار تومان بالا آمده است.

حباب سکه نیم‌بهار آزادی؛ شش میلیون و ۲۹۱ هزار تومان

حباب سکه نیم‌بهار آزادی از سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم جلو زده است. بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد بعدظهر شنبه ۶ مرداد هر قطعه سکه نیم‌بهار آزادی با حباب شش میلیون و ۲۹۱ هزار تومانی فروخته شده است.

قیمت سکه نیم‌بهار آزادی بدون تغییر نسبت به خریدوفروش‌های پنجشنبه هفته قبل به‌طور متوسط ۲۲ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان به ثبت رسید تا به‌شکل واقعی معادل ۱۶ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان باشد.

حباب سکه نیم‌بهار آزادی با وجود ثبات قیمت خود سکه نیم‌بهار، حدود ۱۱۰ هزار تومان درقیاس با هفته قبل تخلیه شد.

حباب سکه ربع‌بهار آزادی؛ شش میلیون و ۵۹۳ هزار تومان

حباب سکه ربع‌بهار آزادی از بقیه سکه‌های کوچک بیشتر است. درحالی که از محدوده شش میلیون و ۳۰۰ برای حباب سکه نیم‌بهار صحبت می‌شود، این عدد برای سکه ربع‌بهار به شش میلیون و ۵۹۳ هزار تومان رسیده است.

سکه ربع‌بهار آزادی شنبه ۶ مرداد به‌شکل تکفروشی شش میلیون و ۵۹۳ هزار تومان عرضه شد و از این حیث تفاوتی با آخرین خریدوفروش‌های عصر پنجشنبه پیشین نداشت. حباب سکه ربع‌بهار آزادی، اما افت ۴۷ هزار تومانی را نسبت به پنجشنبه گذشته به ثبت رساند.

حباب سکه گرمی؛ دو میلیون و ۹۳۶ هزار تومان

حباب سکه گرمی به مرز سه میلیون تومان رسیده است. صراف‌ها بعدظهر شنبه ۶ مرداد هر قطعه سکه گرمی را به شکل تکفروشی معادل هفت میلیون و ۲۰ هزار تومان برای فروش گذاشتند، اما از آن طرف دو میلیون و ۹۳۶ هزار تومان از این رقم را حباب تشکیل می‌دهد.

حباب سکه گرمی با این اوصاف بعد حباب سکه ربع‌بهار، بیشترین حباب سکه‌ها را شامل می‌شود و چیزی حدود ۴۲ درصد ارزش سکه گرمی است.

حباب قیمت سکه

انواع سکه

قیمت سکه

حباب سکه

سکه امامی (طرح جدید)

41 میلیون و 406 هزار تومان

هشت میلیون و 231 هزار تومان

سکه تمام‌بهار آزادی (طرح قدیم)

37 میلیون و 780 هزار تومان

چهار میلیون و 665 هزار تومان

سکه نیم‌بهار آزادی

22 میلیون و 860 هزار تومان

شش میلیون و 291 هزار تومان

سکه ربع‌بهار آزادی

14 میلیون و 890 هزار تومان

شش میلیون و 593 هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و 20 هزار تومان

دو میلیون و 936 هزار تومان

 

برچسب‌ها:

نظر شما