شناسهٔ خبر: 67873896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری برای تکمیل نیازمند ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از اعتبارات سال قبل یک هزار میلیارد ریال به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان اختصاص یافت و برای تکمیل این پروژه ۲ هزار میلیارد ریال دیگر نیاز است.

صاحب‌خبر -

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که مجموعه استانی با جدیت پیگیر تکمیل آن است؛ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان است.

وی با اشاره به پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مجموعه استانی در ارتباط با تخصیص اعتبارات ملی به این پروژه بیان کرد: پس از این اقدامات، پیگیری‌ها برای رفع موانع پیش روی این پروژه مورد توجه مسؤولان قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در راستای پیگیری صورت گرفته؛ پس از مدتی تلاش‌ها به ثمر نشست و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان که پیش‌تر در اختیار اداره ساخت و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش بود، اجرای مابقی پروژه به استان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه از اعتبارات سال قبل یک هزار میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته است، افزود: برای تکمیل این پروژه ۲ هزار میلیارد ریال دیگر نیاز است.

بازرگان گفت: برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، همه دستگاه‌های متولی دست به دست هم دادند و اجرای طرح روند مناسبی دارد.

گفتنی است؛ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در دست احداث استان زنجان دارای فضای روباز ۲۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و فضای سرپوشیده ۵ هزار و ۲۴ متر مربع است و قرار است اگر انتظارها روزی به سر رسید مورد استفاده شهروندان قرار گیرد و زنجان را صاحب یک استادیوم کند.

کلنگ این ورزشگاه در سال ۸۴ به زمین زده شد و مسؤولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد، ابتدا قرار بود این پروژه چهار ساله در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ این شهر به بهره‌برداری برسد.

پس از انجام طرح مطالعاتی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در سال ۸۳ عملیات اجرایی آن سال ۸۴ آغاز شد، این در حالی است که پس از گذشت ۱۷ سال مردم زنجان به ویژه ورزش‌دوستان در انتظار افتتاح و بهره‌برداری این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

نظر شما