شناسهٔ خبر: 68483748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: سواحل مکران نیازمند نگاه ویژه برای توسعه است

چابهار - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های چابهار، کنارک ،نیکشهر، قصرقند،دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه سواحل مکران و مرکز آن چابهار سرشار از ظرفیت ها و فرصت های خدادادی است که نیازمند نگاه ویژه برای رشد توسعه است.

صاحب‌خبر -

محمد انور بجارزهی دوشنبه شب در نشست مشترک با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه شورای اداری چابهار اظهار کرد: چابهار می‌تواند به عنوان پایتخت اقتصادی ایران تحولی شگرف در توسعه اقتصادی کشورمان داشته باشد و مدیریت پایتخت اقتصادی ایران نیازمند یک ژنرال اقتصادی است.

وی گفت: توصیه می شود مصوبات مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گیرد تا مردم سیستان وبلوچستان از عنایت این سفر منتفع شوند.

نماینده مردم شهرستان های چابهار، کنارک ،نیکشهر، قصرقند،دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در روند توسعه فرودگاه چابهار- کنارک شد و خاطرنشان کرد: فرودگاه فعلی چابهار مطابق با استانداردهای جهانی نیست و منطقه آزاد چابهار باید برای توسعه‌ فرودگاه فعلی دست به کار شود.

وی بر پایان دادن به آب جیره بندی شهرچابهار بعد از سال ها تاکید کرد و افزود: مشکل آبرسانی به چابهار و حاشیه نشینی باید برطرف شود.

نظر شما