شناسهٔ خبر: 67867341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل مالی شهرداری قم خبر داد

خرید ماهانه ۱۰۰۰ تن قیر برای مصرف مناطق هشت‌گانه شهرداری قم

مدیرکل مالی شهرداری قم از خرید ماهانه ۱۰۰۰ تن قیر با قیمت میانگین ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان برای روکش آسفالت معابر شهری قم در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه تفریغ بودجه ماهانه و سالانه شهرداری قم توسط اداره کل امور مالی به شورای اسلامی شهر و اداره دارایی ارسال می‌شود، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۵۴۰ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال گردش بابت اسناد وجود داشت که منتج به ۱۸ هزار و ۹۶۰ فقره سند حسابداری شد.

وی افزود: تهیه صورت‌های مالی شهرداری و سازمان‌های وابسته، تهیه صورت‌های مالی اوراق مشارکت که مستقیماً به بانک مرکزی ارسال می‌شود و تهیه لوایح و دفاعیه برای ارائه به هیئت‌های بدوی تأمین اجتماعی و تجدید نظر و دیوان عدالت اداری از اقدامات دیگر اداره کل امور مالی شهرداری قم به‌طور مستمر است.

مدیرکل مالی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی با حسابرسی‌های که انجام می‌دهد برای شهرداری اجراییه صادر می‌کند. بر این اساس شهرداری مبلغ ۹۰ میلیارد تومان به این سازمان بدهی داشت که در جلسه‌ای در استانداری و با حضور و هماهنگی سازمان بازرسی استان مقرر شد در ۲۴ قسط پرداخت شود.

درودگر تصریح کرد: رسیدگی و نظارت به تملکات در مناطق هشت‌گانه، خرید ۱۴۷ میلیارد ماشین‌آلات و تجهیزات توسط مناطق، خرید ابزارآلات فنی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال، خرید اثاثیه به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال، صدور هفت هزار و ۷۶۸ فقره رسید اموال برای اجناسی که وارد انبار می‌شود، ۲۳ فقره فروش جز، حراج‌ها و یک فقره ماشین آلات اسقاطی شهرداری از دیگر اقدامات در سال گذشته است.

وی تاکید کرد: در طول سال ۱۴۰۲ هزار ۵۵۰ میلیارد ریال قیر برای روکش آسفالت در سطح معابر مناطق شهری قم هزینه شد که به صورت میانگین هر ماه هزار تن قیر بین ۱۵ تا ۱۸ میلیارد خریداری شده است.

مدیرکل مالی شهرداری قم گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال میل‌گرد برای سازمان توسعه و عمران و ۴۹۰ میلیارد ریال گل‌وگیاه برای سازمان پارک‌ها خریداری شده است.

نظر شما