شناسهٔ خبر: 67864667 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

به جمع دانش آموزان برتر کنکور ریاضی در اهواز بپیوندید

صاحب‌خبر -

دانش آموزان برتر کنکور

دانش‌آموزان برتری که در کنکور رتبه خوبی می‌آورند، از قبل برای آن هدف‌گذاری کرده و طبق هدف، برنامه‌ریزی درسی خود را انجام داده‌اند. در این راه از کمک‌های اساتید حرفه‌ای، مشاوران تحصیلی و رتبه برترهای سال گذاشته غافل نمی‌شوند. در گروه آزمایشی ریاضی که درس‌های سختی چون فیزیک و ریاضی تاثیر مهمی روی نتیجه کنکور دارند. اگر می‌خواهید نتیجه عالی در کنکور ریاضی بگیرید می‌توانید به جمع دانش‌آموزان برتر کنکور ریاضی در اهواز بپیوندید. با درس خواندن زیر نظر بهترین مشاوران و با تدریس خصوصی ریاضی کنکور اهواز و با راهنمایی استادهای برتر کنکوری غول کنکور را قورت دهید.

روش درس خواندن دانش آموزان برتر کنکور ریاضی

برای موفقیت در کنکور باید برنامه‌ریزی و پشتکار داشته باشید. در کتاب‌های راهنمای انتخاب رشته و کنکور، اطلاعات جامعی در مورد کنکور سراسری، نحوه انتخاب رشته بر اساس علاقه و توانایی دانش‌آموز، معرفی برترین اساتید کنکور و تجربیات و توصیه‌های رتبه‌های برتر کنکور ارائه می‌شود. در این کتاب‌ها نکات و راهکارهای موفقیت در کنکور ریاضی به شرح زیر بیان شده است.

  • مطالعه برنامه‌ریزی شده و منظم: برنامه‌ریزی درسی متناسب با توانایی‌ها و شرایط خود داشته باشید و به آن پایبند باشید.
  • حل تست و تمرین زیاد: برای تسلط بر مباحث مختلف، تست و تمرین زیادی حل کنید.
  • استفاده از منابع آموزشی مناسب: از منابع آموزشی معتبر و باکیفیت استفاده کنید.
  • شرکت در آزمون‌های آزمایشی: با شرکت در آزمون‌های آزمایشی، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید.
  • مشاوره با اساتید و مشاوران کنکور: از تجارب و راهنمایی‌های اساتید و مشاوران کنکور بهره‌مند شوید.
  • حفظ روحیه و انگیزه: با انگیزه و روحیه بالا به تلاش خود ادامه دهید و ناامید نشوید.

این موارد در وبسایت‌های خارجی مانند the balance money و tutor و همچنین wyzant نیز برای دانش‌آموزان سراسر دنیا بیان شده است. تنها تفاوت این است که برای دانش‌آموزان خارجی کنکور وجود ندارد و آن‌ها این راهکارها را زندگی می‌کنند، بدون آن که نگران کنکور باشند.

مزایای پیوستن به جمع دانش‌آموزان برتر کنکور ریاضی در اهواز

با پیوستن به دانش‌آموزان برتر کنکور که زیر نظر اساتید حرفه‌ای آموزش می‌بینند، از مزایای زیادی بهره‌مند می‌شوید.

  • دسترسی به اساتید و منابع آموزشی برتر: در اهواز اساتید و موسسات کنکوری متعددی وجود دارند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.
  • رقابت سالم و انگیزه‌بخش: رقابت با دانش‌آموزان برتر می‌تواند انگیزه شما را برای تلاش بیشتر افزایش دهد.
  • ایجاد فرصت‌های آموزشی و شغلی بهتر: قبولی در کنکور ریاضی و ورود به دانشگاه‌های برتر، فرصت‌های آموزشی و شغلی بهتری را برای شما فراهم می‌کند.
  • افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس: موفقیت در کنکور ریاضی می‌تواند اعتماد به نفس و عزت نفس شما را افزایش دهد.

با تلاش و پشتکار، شما می‌توانید به جمع دانش‌آموزان برتر کنکور ریاضی در اهواز بپیوندید و از سد کنکور به سادگی عبور کنید.

دانش آموزان برتر کنکوری اهوازی کجا، چطور و با چه منابعی درس می خوانند

در اهواز دانش‌آموزان برای آمادگی کنکور یا به کلاس خصوصی می‌روند یا در موسسات کنکور ثبت نام می‌کنند. موسسات کنکوری معتبر در اهواز در زیر نام برده شده‌اند.

  • موسسه کنکور اندیشه برتر اهواز: این موسسه از سال 1382 تاکنون توانسته دانش‌آموزان زیاد رتبه برتری تحویل جامعه دهد.
  • موسسه کنکور ایران زمین: این موسسه نزدیک به 20 سال تجربه در زمینه تدریس کنکور و خدمات مشاوره تحصیلی با بهترین کارشناسان و اساتید دارد.
  • موسسه کنکور علم و صنعت آریا: این موسسه از سال 1378 تا کنکور خدمات ارزنده‌ای به جامعه دانش‌آموزان پشت کنکور اهواز اراده می‌کند. از سال 92 به بعد درصد قبولی و تعداد دانش آموزان تک رقمی و دو رقمی این موسسه چشمگیر بوده است.

در تمام این موسسات از منابع آموزشی کنکور ریاضی به روز و اصلی و مطابق با استانداردهای کنکور و حتی دنیا استفاده می‌شود.

  • کتاب‌های درسی ریاضی: پایه دهم، یازدهم و دوازدهم
  • کتاب‌های کمک‌آموزشی: انتشارات مختلف مانند گاج، خیلی سبز، مهر و ...
  • سایت‌های آموزشی: کانون فرهنگی آموزشی قلم‌چی، مدرسانه، ایران مدرس و ...
  • کانال‌های تلگرام کنکوری: کانال‌های تخصصی کنکور ریاضی

به کمک این منابع می‌توان بهترین نتایج را در کنکور گرفت.

چطور استاد برتر تدریس کنکوری ریاضی در اهواز پیدا کنیم

بهترین راه برای پیدا کردن اساتید برتر در اهواز، کمک گرفتن از دنیای وب است. حتی می توانید مقالات مربوط به انتخاب استاد کنکور را در اینترنت بیابید. در مجلات و وب‌سایت‌های آموزشی، مقالات زیادی در مورد نحوه انتخاب استاد کنکور، ویژگی‌های یک استاد برتر، نکات مهم در انتخاب استاد و ... منتشر شده است. مطالعه این مقالات می‌تواند به شما در انتخاب استاد مناسب کمک کند.

همچنین پلتفرم‌های زیر شما را در یافتن بهترین معلم کنکور یاری خواهد کرد.

  • کانون فرهنگی آموزشی قلم‌چی: یکی از معتبرترین منابع کنکوری در ایران است که بخش‌های مختلفی مانند مقالات آموزشی، برنامه‌ریزی درسی، نمونه سوالات کنکور و ... دارد. در بخش "انتخاب رشته و مشاوره" این وب‌سایت می‌توانید لیستی از اساتید برتر کنکور در درس‌های مختلف، از جمله ریاضی، را به همراه نظرات و سوابق آن‌ها، نمرات و رتبه‌های دانش‌آموزان در کنکور سراسری و همچنین جزئیات مربوط به نحوه تدریس و زمان برگزاری کلاس‌ها مشاهده کنید.
  • حفظ قرآن: مقالات آموزشی، ویدئوهای آموزشی، نمونه سوالات کنکور و ... در درس ریاضی دارد. در بخش "انتخاب استاد" این وب‌سایت می‌توانید لیستی از اساتید برتر کنکور در درس ریاضی را به همراه نظرات و سوابق استاد، نمرات و رتبه‌های دانش‌آموزانشان در کنکور سراسری و جزئیات دیگر را مشاهده کنید.

ارتباط با اساتید برتر کنکور

امروزه شبکه های اجتماعی دسترسی به هر استاد را راحت کرده است. کانال‌های تلگرام منبع خوبی برای دسترسی به مطالب آموزشی، نمونه سوالات کنکور، تجربیات و نظرات دانش‌آموزان در مورد اساتید مختلف کنکور و ... هستند. در برخی از این کانال‌ها، نظرسنجی‌هایی در مورد برترین اساتید کنکور در درس‌های مختلف برگزار می‌شود که می‌تواند در انتخاب شما به شما کمک کند.

بسیاری از اساتید کنکور در اینستاگرام فعالیت دارند و در صفحه‌شان مطالب آموزشی، نمونه سوالات کنکور، نکات و تست‌های کنکوری و ... را به اشتراک می‌گذارند. با دنبال کردن صفحات اینستاگرام اساتید مختلف، می‌توانید از روش تدریس، سبک آن‌ها و همچنین نظرات و بازخورد دانش‌آموزان قبلی آگاه شده و در نهایت برای انتخاب استاد خود تصمیم بگیرید.

با خواندن نظرات دانش‌آموزان سابق هر استاد می‌توانید تصمیم بگیرید که با او کلاس بردارید یا خیر. در هنگام انتخاب استاد، حتماً نظرات و تجربیات سایر دانش‌آموزان را در مورد آن استاد مطالعه کنید. این نظرات را در وب‌سایت‌های آموزشی، شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق پرس‌وجو از دانش‌آموزانی که قبلاً با آن استاد کار کرده‌اند، بدست می‌آورید.

یافتن اساتید برتر کنکور ریاضی در اهواز با استادبانک

استادبانک بزرگترین جامعه اساتید خصوصی است. معلم‌های حرفه‌ای از دوره اول متوسطه گرفته تا دانشگاه در این پلتفرم تدریس می‌کنند. برای دانش‌آموزان اهوازی که می‌خواهند کنکور را با رتبه عالی قبول شوند، بهترین اساتید حضوری و آنلاین در استادبانک معرفی شده‌اند.

  • استاد علیرضا توسلی: او 18 بار برترین استاد در گروه درسی و فصول مختلف شده است و 6 سال نیز سابقه تدریس در مدارس تیزهوشان دارد. آقای توسلی با 5342 جلسه موفق طی 7 سال همکاری با استادبانک یک استاد VIP و 5 ستاره است.
  • استاد صادق هاشمی: او دکترای مهندسی عمران از دانشگاه شریف دارد. رتبه دکتری او 3 بود. همچنین سابقه 12 سال تدریس در مدارس، آموزشگاه‌های کنکوری و حتی دانشگاه نیز دارد.
  • استاد مجتبی نریموسی: او عضو بنیاد ملی نخبگان است. سابقه تدریس در مدارس گوناگون و حتی تدریس به دانش‌آموزان کشورهای مختلف را دارد. او 4684 جلسه موفق طی 7 سال همکاری با استادبانک داشته است.

به کمک استادبانک نه در اهواز نه در آن سر دنیا نگران کنکور خود نخواهید بود.

نظر شما