شناسهٔ خبر: 67861284 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

معرفی برترین‌های بوت‌کمپ مکانیک به دانش بنیان‌ها

صاحب‌خبر -

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس از آغاز ثبت نام بوت کمپ تخصصی حوزه مکانیک با هدف آموزش و جذب نیروی‌های متخصص در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبرداد.

به گزارش سینا، سجاد عباسی فشمی با بیان اینکه این بوت کمپ بر اساس اعلام نیاز شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، گفت: ساختار محتوایی بوت کمپ تخصصی حوزه مکانیک متشکل از آموزش مهارت‌های فنی-تخصصی، مهارت‌های نرم مورد نیاز، تعریف و پیاده سازی پروژه‌های واقعی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بازدیدهای تخصصی و مشاوره و منتورینگ شغلی است.

وی ادامه داد: کارجویان این فرصت را خواهند داشت تا با توجه به کسب مهارت‌های فنی و تخصصی، توسعه مهارت‌های نرم و پروژه‌های تخصصی تعریف شده در این برنامه، به صورت جدی مورد ارزیابی قرار گرفته و ظرفیت خود را برای ورود به فضای اشتغال ایجاد کنند.

به نقل از پارک فناوری پردیس، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، گفت: همچنین در نظر است افراد برتر این بوت‌کمپ به عنوان کارآموز و نیروی اشتغال متخصص به شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معرفی شوند. معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بخشی از هزینه‌های دوره را از طریق حمایت مالی از شرکت کنندگان تامین می‌کند.

فشمی تاکید کرد: ثبت‌نام این بوت‌کمپ آغاز شده و تا مرداد ماه سال جاری ادامه دارد. برگزاری دوره نیز از شهریور تا آبان‌ماه خواهد بود.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما