شناسهٔ خبر: 67859488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت برق : ادارات البرز مصرف برق خود را کاهش دهند

کرج - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از ادارات استان خواست در زمان اداری و غیر اداری میزان مصرف برق خود را کاهش دهند.

صاحب‌خبر -

"مسعود خواجه وند " روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به افزایش دما و بالا رفتن مصرف برق در کشور، طرح پایش مصرف برق ادارات استان در ساعات اداری و غیر اداری به اجرا درآمده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با اشاره به اطلاعیه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در خصوص کاهش ساعت ادارات تا ساعت ١٠ صبح روز شنبه و تعطیلی روز یکشنبه به دلیل افزایش کم‌سابقه دمای هوا و تداوم گرمای شدید، ادارات باید میزان مصرف برق خود را کاهش دهند.

وی ادامه داد: وضعیت مصرف برق ادارات و بانکها از طریق مرکز پایش هوشمند و بازرسی‌های میدانی رصد و در صورت عدم رعایت نسبت به قطع برق اداره متخلف اقدام خواهد شد.

خواجه وند از مردم استان البرز خواست با رعایت دمای آسایش و قراردادن کولرهای گازی روی ٢٤ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات گرم روز، صنعت برق را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایند.

کشف ۱۸ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهر جدید مِهستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز از کشف و ضبط ۱۸ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز (ماینر ) در شهرک گلخانه‌ای فاز هفت شهر جدید مِهِستان خبر داد.

خواجه وند گفت : این اقدام با دستور دادستان ساوجبلاغ و هماهنگی کلانتری ۱۵ مهستان و واحد بازرسی و حقوقی توزیع برق ساوجبلاغ انجام شد؛ پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع محترم قضایی ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه برق، بخشی از نیاز صنعت و جامعه است و به سختی تولید و توزیع می شود، اظهار کرد: یکی از مسائلی که سبب بروز مشکلاتی در فرایند تأمین برق پایدار مشترکان می‌شود، مصرف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از شبکه توزیع نیروی برق است.

خواجه وند ادامه داد: این امر سبب تحمیل فشار به شبکه برق و تضییع حقوق مردم و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌ شود.

نظر شما