شناسهٔ خبر: 67859404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افزایش ۳ درصدی ترافیک جاده‌‎ای تیرماه در خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی گفت: ترافیک جاده‌ای استان در تیرماه ۳ درصد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده امروز شنبه ششم مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه سال جاری ترددهای ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه ترددشماری استان ۷ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۲۸ تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

وی افزود: از این تعداد ۵ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۴۶۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد ۱ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۶۶۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: در این مدت تعداد ۶۰۶ هزار و ۳۴۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۵۸۶ هزار و ۹۷۵ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شد که شاهد افزایش ۳ درصدیتردد بین استانی از محورهای استان خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه سال گذشته بوده ایم.

وی ادامه داد: بیشترین تردد استان در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه و بیرجند – خوسف است.

جلال زاده در ادامه گفت: طی این مدت ۵ هزار و ۲۶۱ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان صورت گرفته و پاسخ داده شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، یادآور شد: از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودروهای شخصی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند و قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

نظر شما