شناسهٔ خبر: 67856771 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زمان ثبت اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی آموزگاری تمدید شد

تهران- ایرنا- ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ تا روز یکشنبه هفتم مرداد تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از آموزش و پرورش، با توجه به رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی و پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، از روز شنبه ۳۰ تیر ماه امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا روز چهارم مرداد از طریق سامانه کارا (mymedu.ir) فراهم شده بود که با توجه به درخواست داوطلبان آزمون استخدامی، ثبت اعتراض تا روز یکشنبه هفتم مرداد ماه تمدید شد.

به منظور تسریع در فرآیند رسیدگی به اعتراضات تاریخ مزبور قابل تمدید نخواهد بود. مع‌الوصف معترضین می‌توانند در این مهلت تعیین شده هرگونه اعتراض احتمالی خود را ثبت کنند.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که اعتراضات خارج از سامانه کارا رسیدگی نخواهد شد؛ همچنین نتیجه بررسی اعتراضات پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض از سوی داوطلب طی ۲۵ روز کاری از طریق سامانه مربوطه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۸۱ هزار و ۲۴۶ متقاضی ثبت نام کرده‌ بودند که ۶۸ درصد متقاضیان زن و ۳۲ درصد مرد هستند. این آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۲۹۵ حوزه امتحانی اصلی و ۱۰۲۹ حوزه فرعی در ۱۷۷ شهرستان سراسر کشور برگزار شد.

نظر شما