شناسهٔ خبر: 67855758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگویی به مردم در زمان کاهش ساعات کار ادارات را مدیریت کنند

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: با توجه به کاهش ساعت کاری ادارات به دلیل صرفه‌جویی در مصرف برق، مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم و ارباب رجوع را مدیریت کرده و از بروکراسی اداری پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حمید کمانکش روز شنبه در نشست شورای اداری خمین افزود: مشکل ناترازی آب و برق در این موقعیت جدی است و اصلاح فرهنگ مصرف باید از دستگاه‌های اجرایی و مدیران ادارات آغاز شود.

وی تاکید کرد: جلسات غیرضروری در ادارات شهرستان کاهش پیدا کند و موضوعات مربوط به مردم پیگیری شود.

فرماندار خمین با تقدیر از برگزارکنندگان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی دولت سیزدهم موظف به انجام وظایف خود تا آخرین لحظه هستند و نباید به بهانه تغییر مدیران در سطح ملی و استانی در انجام وظایف خود کوتاهی کنند.

کمانکش با اشاره به نگاه بلند مدت مدیران ادامه داد: مدیری که مسئولیت یک مجموعه را قبول می‌کند امانتدار مردم است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همچنان پیگیری شود و مدیران همه تلاش خود را برای جذب اعتبارات بکار گیرند.

فرماندار خمین با اشاره به رتبه برتر شهرستان در پروژه‌های عمرانی استان مرکزی گفت: هم اکنون بسیاری از پروژه‌های دارای قابلیت بهره‌برداری مانند استخر مجموعه ورزشی کارگران در شهرستان وجود دارد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی شهرستان قابل تقدیر است اما برای رضایت مردم باید بیش از این عمل شود.

محمد بیات تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اعتبارات ملی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: قطعی برق نتیجه کم کاری ما به‌عنوان مسئول در زمینه اصلاح فرهنگ مصرف و استفاده از پنل‌های خورشیدی است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از هم اکنون باید برای تامین برق مورد نیاز کشور در فصل تابستان سال آینده تمهیداتی اندیشیده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز با اشاره به برگزاری اردوی جهادی درمانی در خمین گفت: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی چهار با شعار "همه با هم خدمت بی‌منت" در شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار مهدی نباتی افزود: این رزمایش با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی در سطح جامعه، خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی با مشارکت گروه‌های مردمی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار در سطح جامعه و بهبود وضعیت معیشتی برگزار خواهد شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین نیز در این نشست بیماری تب دانگ یا دِنگی را یک بیماری ویروسی بیان کرد که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود.

دکتر سجاد رحیمی ادامه داد: یکی از مهمترین علائم این بیماری تب شدید است و این بیماری از مناطق جنوب کشور وارد شده است.

وی اضافه کرد: مهمترین مشکل این است که کشورهای اطراف ما آلوده به این بیماری هستند و آمار مبتلایان را اعلام نمی‌کنند و در پیاده روی اربعین امسال باید این بیماری مدیریت شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین تاکید کرد: به منظور تدابیر لازم برای مقابله با این ویروس باید پدافند زیستی شهرستان فعال شود چراکه مقابله با این ویروس تکلیف بسیاری از دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

رییس اداره جهاد کشاورزی خمین نیز با انتقاد از سهمیه سوخت به کمباین پ‌های خمین گفت: اکنون فصل کشاورزی است اما برداشت گندم و جو به دلیل نبود سوخت کافی به کندی انجام می‌شود.

احمدرضا جعفری ادامه داد: هر روز با اعتراض کمباین‌داران به دلیل نداشتن سوخت کافی مواجه هستیم.

خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در ۶۵ کیلومتری جنوب اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

نظر شما