شناسهٔ خبر: 67854057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مشارکت بیش از ۱۰ هزار داوطلب اصفهانی در مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۳

مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان با میزبانی چهار دانشگاه در استان اصفهان و مشارکت بالغ بر ۱۰ هزار داوطلب اصفهانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
 
در این فرایند حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان و سیدحسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان و رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های نجف‌آباد، کاشان و خمینی‌شهر به منظور بررسی روند برگزاری آزمون ورود به حرفه از حوزه‌های مورد نظر بازدید به عمل آوردند.
 
در این سری از آزمون‌ها میلاد عشقی‌فر رئیس اداره حراست راه و شهرسازی استان اصفهان و کارکنان این اداره در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ضمن حضور در محل برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی استان اصفهان، مسئولیت حفاظت این آزمون‌ها را برعهده داشتند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این آزمون اظهار کرد: سالانه آزمون‌هایی توسط وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود و فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی پس از کسب تجربه کافی شرایط شرکت در آزمون را خواهند داشت.
 
وی گفت: در استان اصفهان بیش از ۱۰ هزار داوطلب برای این دوره از آزمون‌ها ثبت نام کردند، که از این تعداد بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر بانوان و افزون بر هشت هزار نفر آقایان بودند.

محمودیه عنوان کرد: چهار دانشگاه در استان اصفهان شامل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، دانشگاه کاشان، دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران نجف‌آباد میزبان این دوره از آزمون‌ها بودند.
 
وی ضمن آرزوی توفیق برای تمامی داوطلبان بیان کرد: با توجه به نقش تأثیرگذار مهندسان و کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه به منظور ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای ایشان تهیه و تدوین شده و امید آن است تمامی داوطلبان در قالب صلاحیت‌های مربوطه با تعهد و تخصص در انجام رسالت خود کوشا و پرتوان باشند.

نظر شما