شناسهٔ خبر: 67851937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

نماینده مردم‌همدان در اختتامیه دوازدهمین جشنواره سیمرغ تاکید کرد؛

جشنواره بین المللی سیمرغ گامی مهم در اعتلای فرهنگ جامعه

نماینده مردم‌همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات فرهنگی از سوی وزرات بهداشت و برگزاری جشنواره سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی همدان قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، به نقل از وبدا همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه دوازدهمبن جشنواره سیمرغ وزرات بهداشت گفت: اقدامات فرهنگی از سوی وزرات بهداشت و برگزاری جشنواره سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی همدان قابل تقدیر است.

حمید رضا حاج بابایی با بیان اینکه ایران، کشوری با تاریخ و تمدن اسلامی و پر افتخار است، عنوان کرد: براساس تحقیقات انجام پذیرفته امروز شهری در دنیا با تاریخ همدان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه استان همدان بیش از سه هزار و سیصد سال سابقه تاریخی دارد، عنوان کرد: تاریخ چند هزار ساله همدان در جایی به نام هگمتانه رونمایی شده و هم اکنون هگمتانه در آستانه ثبت جهانی شدن است.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه بیش از ۱۸۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی در استان همدان وجود دارد، خاطر نشان کرد: صدها اثر در طول تاریخ در حوزه های فرهنگی ،علمی، تاریخی،ادبی و... در این استان به ثبت رسیده است.

حاج بابایی با بیان اینکه امروز در جمع پزشکانی حاضر شدیم که در حوزه فرهنگ و هنر ورود کرده و اثر آفرین شدند، ابراز کرد: هنوز بعد از گذشت هزار سال همچنان بوعلی سینا در قله افتخار دارد. اقدامات فرهنگی از سوی وزرات بهداشت و برگزاری سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی همدان قابل تقدیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پزشکان انسان دوست می توانند خدمات ماندگاری را بر جامعه بر جای بگذارند که اثر آن سالیان سال باقی بماند.

نظر شما