شناسهٔ خبر: 67847525 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

صدور مجوز ایجاد پردیس علم و فناروی مشترک بین پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و شرکت شهرک‌های صنعتی استان

شورای گسترش و برنامه‎‌ریزی آموزش عالی با « ایجاد پردیس علم و فناروی مشترک بین پارک علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی استان » موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، مجوز ایجاد پردیس علم و فناروی مشترک بین پارک علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تیر ماه ۱۴۰۳ از سوی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت عتف به عنوان بالاترین مرجع صدور مجوز‌های ایجاد مراکز فناوری در کشور صادر شده است. با صدور این مجوز مزایای استقرار در پارک علم و فنادری به پردیس تسری می‌یابد.
گفتنی است راه‌اندازی پردیس مشترک پارک علم و فناوری با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان به منظور گسترش زون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری اتفاق افتاد.

بازدید معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان چهارمحال و بختیاری، سید محمد صاحبکار خراسانی با حضور در پردیس پارک علم و فناوری از شرکت‌های مستقر بازدید و با فعالیت و خدمات آنها آشنا شد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه ضمن حضور در دفاتر شرکتها در جریان مشکلات قضایی و حقوقی برخی از فعالین حوزه فناوری قرار گرفت و دستور پیگیری صادر کرد.

نظر شما