شناسهٔ خبر: 67845701 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

میرباقری: هم نشینی با افرادی که اهل نماز نیستند، شما را به سمت تباهی سوق می‌دهد /باید با افراد آلوده هم نشین شوید

استاد حوزه علمیه قم گفت:هم نشینی انسان با افرادی که اهل نماز نیستند و حریم محرم و نامحرمی را رعایت نمی‌کنند او را به سمت تباهی سوق می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری در مراسم عزاداری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: ضعف ایمان و اعتقاد در زندگی سبب عدم عاقبت بخیری می‌شود.

به روایت مهر، استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: گناه کردن نیز از دیگر علل عدم عاقبت بخیری انسان بیان شده است و در آیه ۱۰ سوره روم آمده کسانی که مرتکب اعمال بد می‌شوند، عاقبت آیات الهی را تکذیب و به تمسخر می‌گیرند.

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه شیطان یکباره مؤمنان را گمراه نمی‌کند افزود: شیطان نسبت به مؤمنان گام به گام حرکت می‌کند و به همین دلیل انسان باید مراقب باشد تا گام در مسیر شیطان نگذارد.

وی ادامه داد: شیطان مؤمنان را با گناهان کوچک منحرف می‌کند تا در نهایت بتواند به هدف نهایی خود که همانا گرفتن ایمان از انسان است برسد.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: انسان نباید با افراد آلوده هم نشین شود که این امر نخستین حربه شیطان برای منحرف کردن انسان است.

وی تصریح کرد: هم نشینی انسان با افرادی که اهل نماز نیستند و حریم محرم و نامحرمی را رعایت نمی‌کنند او را به سمت تباهی سوق می‌دهد.

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه بسیاری از گرفتاری‌های امروز جامعه به دلیل عدم رعایت دستورات الهی است افزود: نگاه نامحرم تیری از ناحیه شیطان است و جوانان باید مراقب باشند تا در دام شیطان گرفتار نشوند چرا که در این صورت دین و ایمان انسان از او گرفته می‌شود.

۲۷۲۱۱

نظر شما