شناسهٔ خبر: 67845680 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

اپلیکیشن PSVR 2 به طور ناگهانی در استیم ظاهر شد

صاحب‌خبر -

فعال شدن صفحه استیم اپلیکیشن PSVR 2، نشان‌ می‌دهد به‌زودی PC از این دستگاه واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد.

ظاهر شدن صفحه استیم و تاریخ عرضه‌ی ۶ آگوست برای این اپلیکیشن با آنچه در اعلامیه‌ی آداپتور PC برای PSVR 2 سونی در ماه ژوئن منتشر شد، مطابقت دارد. در آن پست رسمی بلاگ پلی استیشن، سونی تأیید کرد آداپتور که ۵۹.۹۹ دلار / ۴۹.۹۹ پوند قیمت دارد، در زمان فعال شدن پشتیبانی PC برای PSVR 2 در ۷ آگوست منتشر خواهد شد.

به نظر می‌رسد برای انجام تنظیمات اولیه هدست روی استیم، علاوه بر آداپتور PC، به اپلیکیشن PSVR 2 نیز نیاز خواهید داشت. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان می‌دهد کنترل‌های PSVR 2 را تنظیم کنید و تأیید می‌کند که آن‌ها با عناوین SteamVR سازگار خواهند بود.

صفحه استیم همچنین اشاره می‌کند که دارندگان PSVR 2 می‌توانند به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را از طریق اپلیکیشن انجام دهند. همچنین می‌توانید محدوده‌ی بازی و روشنایی صفحه را از طریق اپلیکیشن تنظیم کنید.

به نظر می‌رسد که اپلیکیشن علاوه بر تنظیم اولیه، به طور کلی مورد نیاز خواهد بود. در صفحه استیم نوشته شده که برای بازی کردن بازی‌ها و اپلیکیشن‌های VR روی استیم با PlayStation VR2، باید اپلیکیشن PlayStation VR2 روی رایانه شما نصب باشد. حتی پس از اتمام تنظیم اولیه، باید اپلیکیشن را نصب نگه دارید.

همچنین لازم به ذکر است که طبق الزامات سیستم اپلیکیشن، به حدود ۷۰۰ مگابایت فضای خالی در رایانه خود نیاز خواهید داشت. این نباید برای اکثر بازیکنان مشکلی ایجاد کند، اما به هر حال باید در نظر داشته باشید.

Amsc HTrembler هادی صفائی armin ollie اسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی) Javad.Star

نظر شما