شناسهٔ خبر: 67838730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امکان تداوم تامین آب با مشارکت مردم در صرفه جویی

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: در اوج گرمای پیش رو تداوم تامین آب شرب برای شهروندان تنها با مشارکت آنان در صرفه جویی میسر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

غلامحسین لکزائیان پور در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به ورود موج جدید گرما و به تبعیت از آن افزایش میزان مصرف آب، نیاز است تا مشترکان برای تامین آب شرب پایدار از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

وی بیان کرد: این روند افزایش دما طی روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت و ضروریست مشترکین آب با صرفه‌جویی در مصرف آن و رعایت الگوی مصرف، شرکت آب و فاضلاب را در تأمین آب شرب پایدار برای شهروندان یاری دهند.

لکزائیان پور ادامه داد: در شرایط فعلی همه تاسیسات تولید و توزیع آب ، با تمام توان و ظرفیت در حال تامین آب شرب شهروندان هستند و انتظار می‌رود مشترکان نیز با مدیریت مصرف آب از مصارف غیرضروری پرهیز کنند.

وی در پایان افزود: خودداری از شست‌وشوی حیاط و مشاعات ساختمان مانند راه‌پله‌ها، پرهیز از شست‌ و شوی خودرو با آب شرب و کاهش مدت‌ زمان استفاده از آب در مصارفی مانند استحمام و شستن ظروف، عدم استفاده از آب شبکه برای مصارف فضای سبز و ساخت و ساز ابنیه و برخورد با افراد خاطی که اقدام به برداشت غیر مجاز آب از شبکه های توزیع آب می کنند ، از جمله اقداماتی است که کمک بزرگی به مدیریت مصرف آبِ خانوار خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما