شناسهٔ خبر: 67836808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

توزیع ۱۱ هزار غذای نذری در قالب نذرواره

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب طرح نذرواره حسینی ۱۱ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با اشاره به اجرای طرح نذرواره حسینی در راستای کمک به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: در همین راستا طبخ و توزیع ۱۱ هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به مناسبت ماه محرم انجام شد.

وی تصریح کرد: در این اقدام خیرخواهانه طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری طرح نذواره حسینی (ع) به همت مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) انجام و ۱۱ هزار پرس غذای گرم (قورمه سبزی) در محل امامزاده حضرت سیدابراهیم (ع) تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: در این طرح بزرگ با مشارکت ۱۵ خیر زنجانی که هزینه بیش از ۴ میلیارد ریالی این احسان را بر عهده داشتند ۱۱ هزار نفر از زائران و مسافران و همشهریان اطعام شدند. وی تصریح کرد: هدف از این پویش ترویج فرهنگ سنت حسنه اطعام و ترویج این فرهنگ که در کنار عزاداری‌ها، نگاه عزاداران و مؤمنان به نیازمندان هم باشد، مطرح است.

صالحی ادامه داد: پویش احسان حسینی نیز یکی دیگر از پویش‌هایی است که در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود که در قالب آن علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی نیز در حوزه‌های درمان و مسکن برای نیازمندان و مددجویان انجام می‌شود که در واقع خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذر خود را در این بخش ادا کنند.

وی در ادامه به دیگر پویش امداد در این ایام تحت عنوان پویش «به عشق حسین (ع)» اشاره کرد و یادآور شد: در قالب این پویش، کمیته امداد اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و هموطنان می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

نظر شما