شناسهٔ خبر: 67836680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی کامل کرمانشاه در تامین کالاهای اساسی طی ایام اربعین ۱۴۰۳

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از آمادگی کامل این استان در تامین کالاهای اساسی طی ایام اربعین ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار کرمانشاه که در سالن جلسات این معاونت و با هدف بررسی وضعیت تأمین کالاهای مورد نیاز این استان و هیئات مذهبی طی ایام اربعین برگزار شد، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که حدود پنج میلیون مسافر طی ایام اربعین از استان کرمانشاه عبور کنند.

وی افزود: تمهیدات لازم در زمینه خدمات رسانی، اسکان، حمل و نقل و تأمین کالاهای مورد نیاز از قبیل برنج، گوشت، شکر، آرد و سایر کالاهای اساسی طی ایام اربعین انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از تشکیل بازارچه‌های موقت با محوریت عرضه کالاهای ضروری ویژه پیاده روی اربعین و ارائه محصولات خوراکی و صنایع دستی این استان خبر داد و گفت: این بازارچه‌ها در ورودی‌های شهرستان‌های کرمانشاه برپا می‌شود.

محمدی با اشاره به تمهیدات و اقدامات صورت گرفته، تاکید کرد: کرمانشاه آماده میزبانی با شکوه از زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

وی خواستار همکاری همه جانبه دستگاه‌های دولتی و خصوصی این استان طی ایام اربعین شد.

گفتنی است، در این نشست وضعیت قیمت و توزیع کالاهایی از قبیل گوشت، شکر، برنج، سیمان و میلگرد مورد بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم در این زمینه صورت پذیرفت.

نظر شما