شناسهٔ خبر: 67832414 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی:

نخستین کارگاه آموزشی فیلم سازی و بازیگری در مه ولات برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی فیلم‌سازی و بازیگری سه روزه در تاریخ مه‌ولات و در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی، خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات در تشریح این خبر اظهار کرد: در قالب برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی و برای نخستین بار در این شهرستان، کارگاه آموزشی فیلم‌سازی و بازیگری، برگزار شد.


محسن غفرانی افزود: این کارگروه آموزشی به صورت فشرده و به مدت ۳ روز از یکم لغایت سوم مرداد ماه در سالن اجتماعات شهرداری فیض‌آباد برگزار شد.



وی در ادامه با بیان اینکه هر روز در این کارگاه آموزشی حدود ۴۰ نفر از علاقه‌مندان به حوزه بازیگری و فیلم‌سازی شرکت کردند، ادامه داد: این دوره آموزشی تخصصی با حضور جمعی از اساتید برتر شهرستانی و استانی و به سرپرستی مهدی محدثی، هنرمند مه‌ولاتی برگزار شد.در روند اجرای این طرح، موسسه فرهنگی و هنری رسالت فضل گناباد، شهرداری فیض‌آباد و پایگاه خبری اخبار مه‌ولات نیز مشارکت و همکاری داشتند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات با تاکید آزمون عملی شناسایی افراد مستعد برای بازیگری و همچنین ساخت فیلم کوتاه سینمایی، بخش دیگری از رهاوردهای ارزشمند این کارگاه آموزشی بود، خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی که یک اقدام بسیار ارزشمند در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی بود، بیش از ۱۰۰۰ ساعت آموزش به علاقمندان این حوزه ارائه شد.

نظر شما