شناسهٔ خبر: 67833706 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

۹۳۶ صندلی به ظرفیت سینماهای سیستان و بلوچستان اضافه شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح ۴ سالن سینمایی، ۹۳۶ صندلی به ظرفیت سینماهای این استان افزوده شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ علی سرگزی با اشاره به دستاوردهای سفر معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور به استان بیان کرد: در این سفر ۴ سینمای تفتان خاش، ساحل زهک، آزادی نیکشهر و فرهنگ راسک به چرخه اکران فیلم اضافه و تقدیم مردم هنردوست این شهرستان ها شد.
وی ادامه داد: با افتتاح این سالن ها، ۹۳۶ صندلی به ظرفیت سینماهای استان افزوده و همچنین جهت تجهیز فوری و افتتاح سینماهای ایرانشهر، سرباز و کنارک قول مساعد داده شد.
سرگزی، اهدای تجهیزات به سینمای جوانان استان به میزان یک میلیارد تومان، تصویب تجهیز یک سینمای دیگر در زاهدان با کمک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از دیگر دستاوردهای سفر محمد خزاعی به استان برشمرد.
وی گفت: همچنین تجهیز سینما در نیمروز با کمک اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مصوب و مقرر شد با قول مساعد استاندار نسبت به ساخت فیلم سینمایی در استان همکاری شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: زیرساخت های سینمایی سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم ۲۰۰ درصد افزایش داشته که بالاترین رشد در کشور است.

نظر شما