شناسهٔ خبر: 67832332 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

دیدار با کهنه‌کار سیاست، حضوری سرزده و اولین گفت‌وگوی رسانه‌ای

در ادامه دیدارهای رییس‌جمهور منتخب با شخصیت‌های سیاسی، پزشکیان با وزیر پیشین جهاد کشاورزی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه و وزیر راه و شهرسازی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل و ....دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دیدارهای چهاردهمین رییس‌جمهور منتخب کشور که از فردای روز انتخاب وی شروع شده است تا امروز ادامه پیدا کرده است.

دیدار با کهنه کار سیاست، حضوری سرزده و اولین گفت وگوی رسانه ای

شاید مهم ترین خبری که از دیدار های مسعود پزشکیان در روز پنجشنبه ۴ مرداد منتشر شد دیدارش با با علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل بوده باشد.در این دیدار ولایتی ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریایت جمهوری برای وی آرزوی موفقیت کرد.همچنین دو طرف در خصوص تحولات منطقه و وضعیت جهان به گفت‌وگو پرداختند.

دیدار وزیر پیشین جهاد کشاورزی با رئیس جمهور منتخب 

محمود حجتی وزیر پیشین جهاد کشاورزی نیز با حضور در دفتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب با او دیدار و گفت‌وگو کرد. حجتی پس از این دیدار اظهار کرد: آقای پزشکیان می‌خواستند یک ارزیابی از وضع نهاده های دامی، موجودی گوشت، مرغ، تولید و همچنین در ارتباط با مسائل مربوط به کود داشته باشند. زیرا ایشان گزارش‌هایی دریافت کرده بودند که کود و بذر با محدودیت‌هایی مواجه شدند. مخصوصا اینکه در فصل کشت هستیم و بنده با همکاران بخش کشاورزی صحبت کردم و گزارشی از آنها را خدمت دکتر ارائه دادم.

دیدار با کهنه کار سیاست، حضوری سرزده و اولین گفت وگوی رسانه ای

ظرفیت‌های دولت چهاردهم برای افزایش هدایت دینی

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز روز پنجشنبه با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کرد.وی با بیان اینکه «در این دیدار درباره ظرفیت هایی که دکتر پزشکیان در کنار مسئولیت های سیاسی و اقتصادی برای افزایش هدایت دینی جامعه دارند، گفت‌وگو شد»، افزود: آقای دکتر پزشکیان مواضع بسیار خوبی در این حوزه داشته و عنوان کرد باید در مفاهیم دینی بازخوانی داشته باشیم و یک تلقی جدید از دین داری به جامعه ارائه دهیم.

دیدار با کهنه کار سیاست، حضوری سرزده و اولین گفت وگوی رسانه ای

ارائه گزارش وزارت راه و شهرسازی 

در ادامه دیدارهای مسعود پزشکیان با کابینه دولت سیزدهم و ارائه گزارش اعضای دولت به وی، امروز مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی با حضور در دفتر رییس‌جمهور منتخب با وی دیدار و به ارائه گزارش ها در این حوزه پرداخت.

دیدار با کهنه کار سیاست، حضوری سرزده و اولین گفت وگوی رسانه ای

مهرداد بذرپاش پس از این دیدار اظهار کرد: جلسه خوبی با رئیس جمهور منتخب داشتم. و نکاتی را در بحث کریدورها و «کلان پروژه ایران راه» را توضیح دادیم؛ پروژه‌هایی که به بهره برداری رسید و پروژه‌هایی که امروز در دستور کار است و می‌تواند در کوتاه مدت یعنی امسال به بهره‌برداری برسد. همچنین پروژه‌هایی که تا پایان دولت ایشان می‌تواند به بهره‌ برداری برسد.

بذرپاش درباره سخنان رئیس جمهور منتخب در این دیدار گفت: دکتر پزشکیان در خصوص موضوع نهضت ملی مسکن صحبت کرده و اظهار داشتند که حساسیت‌های کار باید رعایت شود و صحبت دیگر مربوط به تکمیل پروژه‌های کریدوری بود که این موضوع دغدغه ایشان نیز بود و تاکید کردند سریعتر به اتمام برسد.

همدلی، پرهیز از تنش و حفظ آرامش مقدمه حل مسائل کشور

در ادامه مصاحبه های مطبوعاتی رییس‌جمهور منتخب، مسعود پزشکیان در گفتگوی تفصیلی با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به تشریح رویکرد دولت خود درباره تعامل با بخش‌های مختلف کشور، معیارها و شاخصه‌های انتخاب اعضای کابینه، سیاست‌ها و رویکردهای کلی دولت در ۴ سال آینده برای حفظ آرامش کشور و پرهیز از تنش و التهاب در فضای عمومی برای حل مسائل مردم و اولویت‌های فرهنگی و اقتصادی دولت چهاردهم پرداخت. پزشکیان در این مصاحبه اظهار کرد: همدلی، پرهیز از تنش و حفظ آرامش مقدمه حل مسائل کشور است.

دیدار با کهنه کار سیاست، حضوری سرزده و اولین گفت وگوی رسانه ای

حضور سرزده در کمپ تیم ملی کشتی

مسعود پزشکیان ظهر امروز با حضور در خانه کشتی ایران با اعضای تیم ملی کشتی کشور، اعزامی به المپیک پاریس دیدار و گفت‌وگو کرد.وی با حضور در کمپ تیم ملی کشتی کشور و گفت‌وگو با کشتی‌گیران، اعضای کادر فنی و رییس فدراسیون، برای تمامی اعضای کاروان اعزامی ایران به المپیک آرزوی موفقیت کرد.

دیدار با کهنه کار سیاست، حضوری سرزده و اولین گفت وگوی رسانه ای

دیدار پزشکیان با نمایندگان اردبیل 

در ادامه دیدارهای رییس‌جمهور در پنجشنبه ۴ مردادماه نمایندگان اردبیل به همراه علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت و گو کردند.

نیکزاد درباره این دیدار گفت: ما هفت نفر نماینده مردم شریف اردبیل به محضر دکتر پزشکیان رسیدیم و علاوه بر تبریک و آرزوی موفقیت آنچه که برای دولت آتی می‌تواند کمک کند را خدمت ایشان عرض کردیم.

نظر شما