شناسهٔ خبر: 67830553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبرداد؛

واگذاری ۲۷هکتار از اراضی صنعتی قزوین به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: در چهار ماهه اول سال جاری، ۲۷هکتار از اراضی صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم و در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی این شرکت در چهار ماهه اول سال جاری موفق به جذب ۵۴متقاضی سرمایه گذاری به میزان ۲۷هکتار در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بویژه در حوزه انرژی های تجدید پذیر با احداث نیروگاه های خورشیدی می باشد.

وی میزان سرمایه گذاری ۵۴قرارداد را بیست هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه اشتغال یک هزار نفر فراهم خواهد شد.

رضا صفاری با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه برق و الکترونیک، غذایی و دارویی بوده است.

این مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی انرژی خورشیدی، حکیمیه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و خاطرنشان کرد: با توسعه شهرکهای صنعتی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت ها برای استقرار واحدهای تولیدی، زمینه استقرار و جذب حداکثری متقاضیان سرمایه گذاری وجود دارد. به طوری که تا پایان سال به میزان ۹۰هکتار دیگر در قالب جذب بیش از ۱۰۰سرمایه گذار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.

46

نظر شما