شناسهٔ خبر: 51868090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

شهرک صنعتی خرمدشت در جذب سرمایه‌گذار پیشتاز است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 88هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها"و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی، توسعه تولیدات ایرانی و اشتغال پایدار جوانان، این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به جذب 166متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده که تعداد زیادی از این سرمایه گذاران با توجه به رضایت سرمایه گذاری گذشته و حمایت های استانی طرح توسعه خود را در استان اجرا می کنند.

وی میزان مساحت زمین صنعتی واگذار شده را 157 هکتار عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین میزان اراضی واگذار شده به ترتیب در شهرکهای صنعتی خرمدشت از شهرستان تاکستان با 35 سرمایه گذار، حکیمیه از شهرستان بوئین زهرا با 25 سرمایه گذار و لیا از شهرستان قزوین با 42 سرمایه گذار بوده و  میزان سرمایه گذاری قراردادهای منعقده بیش از 60 هزار میلیارد ریال می باشد که  با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه امید به اشتغال و اشتغال پایدار شش هزار و 648 نفر فراهم خواهد شد.

صفاری در ادامه از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و خاطر نشان کرد: با توسعه شهرکهای صنعتی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت ها برای استقرار واحدهای تولیدی، زمینه استقرار و جذب حداکثری متقاضیان سرمایه گذاری وجود دارد. 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از رتبه های برتر در جذب سرمایه گذار در شهرکها و نواحی صنعتی استان در طول ده ماهه اول سال جاری در کشور خبر داد.

46

برچسب‌ها:

نظر شما