شناسهٔ خبر: 67830465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رسمی: مورینیو به ستاره خورد علاقه‌اش رسید

یوسف النصیری، مهاجم مراکشی، پس از نزدیک به پنج فصل از سویا جدا شد تا ماجراجویی جدیدی را در لیگ ترکیه آغاز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یوسف النصیری سویا را ترک کرد. این مهاجم 27 ساله با امضای قراردادی پنج‌ساله با فنرباغچه تحت هدایت ژوزه مورینیو، گام جدیدی در حرفه ورزشی خود برمی‌دارد.

اگرچه این ملی‌پوش مراکشی در ابتدا بعید بود که به ترکیه منتقل شود، اما عدم ارائه پیشنهاد جذاب از سوی باشگاهی در عربستان سعودی یا رم باعث شد او سوپرلیگ ترکیه را انتخاب کند.

علی کوچ، رئیس فنرباغچه، جمعه گذشته در مراسمی با هواداران اولتیماتوم 48 ساعته صادر کرد. النصیری یک سال از قراردادش با سویا باقی مانده بود.

2058177

این مهاجم پس از چهار فصل و نیم با زدن 73 گل و آرسنال 7 پاس گل در 196 بازی، سویا را ترک کرد. او همچنین دو عنوان قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورد و در دومین جام که سال 2023 به دست آمد، نقشی اساسی داشت.

در فینال لیگ اروپا بین تیم‌های رم و سویا که در ضربات پنالتی به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید، النصیری برای سویا گلزنی کرده بود و آن زمان هدایت رم در اختیار ژوزه مورینیو بود‌.

النصیری در بازی‌های کلیدی مقابل منچستریونایتد و مقابل یوونتوس در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا گلزنی کرده بود.

در ژانویه سال گذشته، او از انتقال به لیگ برتر انگلیس خودداری کرد و اگرچه وستهام دستمزد بالایی را پیشنهاد می‌کرد، اما او تصمیم گرفت که سویا را در شرایط سخت تنها نگذارد.

نظر شما