شناسهٔ خبر: 67826944 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

راهنمای خرید اسکیت کودکانه و بزرگسال + ۵ نکته مهم

۵ نکته مهم در خرید اسکیت استاندارد

صاحب‌خبر -

صرف نظر از این‌که شما برای چه رنج سنی قصد خرید اسکیت دارید، باید با استانداردهای لازم در این کفش‌ها آشنا باشید و اسکیتی تهیه کنید که مطمئن باشید استفاده از اون خطری نداره‌. زیبایی ظاهری اسکیت یا قیمت ارزان در خرید اون، ملاک مناسبی برای داشتن انتخاب درست نیست. در ادامه، نکات مهمی که به تشخیص یک اسکیت استاندارد کمک می‌کنه رو بررسی می‌کنیم.

توجه به جنس بدنه به‌عنوان یک نکته مهم در راهنمای خرید اسکیت مطرح می‌شه. کفش‌های اسکیت با بدنه هارد، در برابر ضربه و ساییدگی مقاومت زیادی دارن. اسکیت‌سواری در مسیرهای پروپیچ‌وتاب با این نوع اسکیت، پایداری و ایمنی بالایی برای اسکیت‌سواران مبتدی و حرفه‌ای ارائه می‌ده. اسکیت‌های مختلف با بدنه سافت، به‌دلیل متریال نرم و انعطاف‌پذیر، احتمال آسیب به مچ پا رو افزایش می‌دن.



*** برای دریافت مشاوره کامل و حرفه ای زیر نظر مربی رسمی فدراسیون اسکیت میتوانید با شماره تماس 09306916550 تماس بگیرید ، کارشناسان ما 24 ساعته پاسخ گوی شما عزیزان هستند حتما با ما در تماس باشید .***

هرچه کیفیت چرخ‌ها و بلبرینگ‌ها در کفش اسکیت بیشتر باشد، عملکرد روان‌تری هنگام حرکت ارائه می‌ده. بررسی راهنمای خرید اسکیت کودکانه شما رو با استاندارد لازم برای بلبرینگ اون آشنا می‌کنه. بلبرینگ استاندارد در اسکیت کودکانه ABEC3 یا ABEC5 است که سرعت مناسبی داره و برای آموزش اسکیت خیلی عالیه.

اسکیت‌های استاندارد از بست‌های باکیفیت قابل‌تنظیم تشکیل می‌شن. این بست‌ها هیچ فشاری به پا وارد نمی‌کنن، درحالی‌که در اسکیت‌های سافت، با چفت و بست‌های تسمه‌ای نه‌تنها از پا به‌خوبی حمایت نمی‌کنن، بلکه زود خراب می‌شن.

در راهنمای خرید اسکیت به فریم اون توجه زیادی می‌شه. اسکیت‌های غیراستاندارد فریم مناسبی ندارن و هر نوع چرخی روی اون‌ها قرار نمی‌گیره. اسکیت‌های مناسب کودکان که کیفیت بالایی دارن، به فریم‌های فایبرگلاس یک‌تکه با وزن سبک مجهز هستن. این اسکیت‌ها اجازه نمی‌دن که مچ پا آسیب ببینه. برای بزرگسالان اسکیت‌هایی که تیغه فلزی دارن مناسب‌ترند. هرچه فریم اسمیت محکم‌تر باشه، وزن بیشتری رو تحمل می‌کنه.

یکی از نکات مهمی که در راهنمای خرید اسکیت باید بهش توجه کنید، کیفیت چرخ‌هاست. جنس و قطر چرخ اسکیت کیفیت اون رو مشخص می‌کنه. این مشخصات در لبه خارجی چرخ‌ها درج شده. جنس چرخ با حرف A و قطر اون با علامت MM مشخص می‌شه.

برای اسکیت کودکان استانداردهای مشخصی تعریف شده و اگر قصد خرید یک اسکیت کودکانه رو دارید، باید به این استانداردها توجه کنید. اسکیت‌های کودکانه در انواع اسکیت دخترانه و پسرانه وجود دارند که علاوه‌بر ساختار با طرح‌های مختلفی عرضه می‌شن. یک اسکیت دخترانه یا اسکیت پسرانه علاوه‌بر زیبایی ظاهری و طرح و رنگ جذاب باید به‌گونه‌ای باشه که بتونه ضمن کنترل سرعت کودکان، به تقویت مهارت‌های اسکیت‌سواری در اون‌ها کمک کنه‌.



images_1721823896_66a0f298e3817.jpeg

*** برای دریافت مشاوره کامل و حرفه ای زیر نظر مربی رسمی فدراسیون اسکیت میتوانید با شماره تماس 09306916550 تماس بگیرید ، کارشناسان ما 24 ساعته پاسخ گوی شما عزیزان هستند حتما با ما در تماس باشید .***

برای این‌که یک انتخاب شایسته داشته باشید، می‌تونید مدل‌هایی رو تهیه کنید که از قابلیت تنظیم سایز، بدنه هارد، بلبرینگ‌های محکم و چرخ‌های بادوام تولید شدن و ایمنی و دامنه حرکتی اسکیت سوار رو افزایش می‌دن. اسکیت‌هایی که به چنین تکنولوژی بی‌نظیری مجهز هستن، معمولا توسط برندهای برتری مثل Rollerblade، flying eagle وSeba تولید و عرضه می‌شن. این برندها سعی می‌کنن برای رفع نیازهای حرکتی اسکیت سواران، کیفیت ساخت، راحتی و ایمنی رو در تمام اسکیت‌های دخترانه و اسکیت‌های پسرانه لحاظ کنند.

خریداسکیت بزرگسالان براساس کاربری تعریف‌شده، در انواع مختلف و با ویژگی‌های ساختاری متفاوت طراحی، تولید و عرضه می‌شه. از انواع اسکیت بزرگسال می‌تونیم اسکیت‌های آموزشی، خیابونی، فری‌استایل، سه‌چرخ، اگرسیو و اسکیت سرعت رو نام ببریم. هرکدوم از این کفش‌‌های اسکیت ویژگی‌های خاصی دارن و درصورتی‌که از برند معتبری تهیه بشن، عملکرد ایده‌آلی رو در نوع خودشون ارائه می‌دن. برای این‌که انتخاب مناسبی داشته باشید، باید نوع استفاده و سطح مهارت خودتون رو در نظر بگیرید. اگه به‌صورت حرفه‌ای اسکیت‌سواری می‌کنید و با ترفندهای اون آشنا هستید، می‌تونید مدل‌های پیشرفته با ویژگی‌های فنی رو انتخاب کنید. به‌عنوان مثال، مدل‌های s7 و s8 از برند محبوب فلایینگ ایگل انتخاب مناسبی برای اسکیت‌سوارای حرفه‌ای است.

خرید یک اسکیت استاندارد چندان هم کار راحتی نیست. برای این‌که بتونید بهترین و باکیفیت‌ترین اسکیت‌های کودکانه و بزرگسال رو با قیمت مناسب تهیه کنید، باید علاوه‌بر آشنایی با برندهای محبوب، یک مرجع خرید معتبر هم پیدا کنید. یک مرجع معتبر علاوه‌بر فروش انواع اسکیت از برندهای برتر، راهنمای خرید اسکیت بزرگسال و کودک رو هم ارائه می‌ده و شما می‌تونید با اطمینان، برای هر رده سنی که در نظر دارید، یک اسکیت مناسب تهیه کنید. برند فلایینگ ایگل می‌تونه بهترین انتخاب برای خرید یک اسکیت استاندارد باشه. شما می‌تونید اسکیت‌های کودک و بزرگسال این برند رو با قیمت مناسب از فروشگاه الماس اسپرت تهیه کنید. این فروشگاه معتبر بزرگ‌ترین واردکننده انواع اسکیت و بزرگ‌ترین مرجع فروش آنلاین انواع اسکیت و لوازم ایمنی آن است و محصولات خودش رو با تضمین کیفیت و قیمت ارائه می‌ده.



images_1721823903_66a0f29faa141.jpg

در این مطلب، راهنمای خرید اسکیت بزرگسال و کودکانه رو بررسی کردیم و چند نکته مهم درمورد اسکیت‌های هارد و استاندارد و اسکیت‌های سافت یا غیراستاندارد رو شرح دادیم. هریک از اسکیت‌های کودکانه یا بزرگسال در مدل‌های متنوع با ویژگی‌های فنی خاصی عرضه می‌شن. برای این‌که به عملکرد مناسبی در استفاده از اسکیت برسید، باید علاوه‌بر انتخاب یک برند معتبر ویژگی‌های فنی اسکیت و تکنولوژی اون رو هم بررسی کنید. شما می‌تونید برای تهیه بهترین اسکیت‌ها با قیمت ارزان به فروشگاه الماس اسپرت مراجعه کنید. این فروشگاه آنلاین مرجع تخصصی و واردکننده انواع اسکیت است و محصولاتش رو با ضمانت به فروش می‌رسونه.

نظر شما