شناسهٔ خبر: 67823451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مصلای سمنان دارای پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد است مصلای سمنان دارای پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه مصلای مرکز استان دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: تمام هزینه های ساخت مصلاها از بیت‌المال تامین می‌شود.

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا در نشست خبری  با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به وضعیت مصلاهای در حال ساخت در استان سمنان  گفت: در سمنان، شاهرود، دیباج و شهمیرزاد روند ساخت مصلاهای نماز جمعه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مصلای مرکز استان سمنان دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، تاکید کرد: ساخت و تکمیل دیگر مصلاهای استان نیز در دستور کار قرار دارد

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سمنان با بیان اینکه تمام هزینه‌های ساخت مصلاها از بیت المال تأمین می‌شود، گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی در مصلاهای شاهرود، دیباج و شهمیرزاد نیز ۵۰ الی ۵۵ درصد است و امیدواریم که به زودی بتوانیم این طرح‌ها را تکمیل شده ببینیم.

فاطمی نیا با بیان اینکه از آنجا که مصلاها از بیت المال ساخته می‌شود بسیار نیاز است که نگهداری از آنها صورت گیرد، تاکید کرد: برای جلوگیری از هدررفت هزینه‌ها می‌بایست نگهداری از مصلاها نیز به همان اهمیت ساخت آنها باشد.

نظر شما