شناسهٔ خبر: 67823072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزایش ۲۲ درصدی کشفیات سرقت در آذربایجان شرقی/ پابند در انتظار سارقین سابقه دار

تبریز- ایرنا- فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا از افزایش ۲۲ درصدی کشفیات سرقت در آذربایجان شرقی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، سردار محمدعلی نوری نژاد در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، اقدامات مقابله‌ای با سرقت را در سطح استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تدابیر سردار محمدی فرمانده انتظامی استان و تلاش مجموعه همکاران در پلیس استان شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوعات و افزایش ۲۲ درصدی کشفیات سرقت در سطح آذربایجان شرقی هستیم.

وی افزود: سارقانی که بیش از سه فقره سابقه سرقت داشته باشند، با استفاده از پابندهای الکترونیکی و سامانه‌های پایش به صورت هوشمند کنترل خواهند شد.

وی با تاکید بر مسئول سازی ادارات و سازمان‌ها و مشارکت شهروندان در حوزه پیشگیری از سرقت، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از ظرفیت نگهبانان محله و پلیس یاران در جهت پیشگیری از وقوع سرقت به پلیس کمک کنند.

نوری نژاد با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع سرقت جزو اولویت‌های اصلی فراجا و فرماندهی انتظامی استان است، تصریح کرد: سازمان‌ها و ادرات باید اقدامات پیشگیرانه را در جهت مقابله با سرقت از جمله افزایش دوربین‌های مدار بسته و استفاده از سامانه‌های ایمنی به عمل آورند تا شاهد کاهش بیش از پیش وقوع سرقت باشیم.

نظر شما