شناسهٔ خبر: 67823953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

کانون پرورش فکری اردبیل آماده همکاری با نهادهای فعال در حوزه کودک و نوجوان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از آمادگی همکاری کانون پرورش فکری با نهادهای فعال در حوزه کودک و نوجوان در سطح استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، در حاشیه نشست عقد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار کرد: مراکز کانون پرورش فکری در سطح استان با داشتن کتابخانه تخصصی و مربیان توانمند آماده همکاری با نهادها و متولیان فعال در حوزه کودکان و نوجوانان برای تربیت نسلی پاک، آگاه و تلاشگر برای کشور هستند.

وی در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، افزود: به منظور تعامل، هم‌افزایی و نیز ارتقای ظرفیت خدمات سازمانی برای مخاطبان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل منعقد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه مخاطب محوری، مرکز محوری و نوجوان‌محوری سیاست‌های کانون در سال جاری است، گفت: مراکز سیار کانون پرورش فکری از ظرفیت‌های مهمی برای تحت پوشش قرار دادن برنامه‌های مختلف برای مخاطبان کودک و نوجوان در مناطق روستایی برخوردار است.

ملک‌زاده فرد بیان کرد: پرورش و کشف استعدادهای کودکان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و کسب مهارت‌های زندگی با توجه به هویت ملی و اسلامی از رویکردهای کانون پرورش فکری استان است که می‌تواند توان علمی و عملی خود در این زمینه را برای اعضای کانون‌های مساجد نیز به کار گیرد.

مصطفی آمون مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز در حاشیه نشست گفت: آماده‌سازی نوجوانان برای پذیرش مسئولیت در محلات از اهداف و برنامه‌های کانون‌های مساجد استان است و به همین جهت فعالیت‌های این مراکز طی سال‌های اخیر به سمت کودکان و نوجوانان سوق یافته است.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف مشترکی میان کانون پرورش فکری و کانون‌های مساجد وجود داد، اظهار داشت: با هم‌افزایی و اجرای برنامه‌های مشترک می‌توان اتفاقات مناسبی را در بحث اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در سطح استان رقم زد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع در این همکاری فراهم شدن بستری سالم و مناسب برای رشد و پرورش کودکان و نوجوانان است.

نظر شما