شناسهٔ خبر: 67822785 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اعلام محدودیت ترافیکی در غرب تهران برای روز پنجشبنه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برگزاری اجتماع حجاب و عفاف در ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک»، سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اجتماع حجاب و عفاف در ورزشگاه آزادی که بناست روز پنجشنبه، چهارم مردادماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، گفت: در این خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اتخاذ کرده است. 

وی ادامه داد: در همین راستا توقف در مسیر جنوب به شمال ضلع غربی استادیوم آزادی و همچنین توقف در مسیر شمال به جنوب ضلع شرقی استادیوم آزادی به طور کامل ممنوع خواهد بود. شهروندانی هم که به صورت کاروانی از مساجد و پایگاه‌های بسیج به سمت ورزشگاه آزادی و محل  برگزاری این مراسم می‌آیند توجه داشته باشند حتما باید از ضلع غربی وارد شوند و در پارکینگ‌های ضلع غربی توقف کنند.

مومنی با بیان اینکه اتوبوس‌ها در ضلع شرقی توقف خواهند داشت، گفت: تیم‌های  پلیس راهور  تهران بزرگ از تردد و توقف اتوبوس‌ها در ضلع غربی استادیوم آزادی جلوگیری خواهند کرد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شهروندانی که با خودروی شخصی به این مراسم می‌آیند نیز گفت: تمام پارکینگ‌ها برای توقف این وسایل نقلیه نیز باز خواهد بود و این افراد می‌توانند هم در پارکینگ‌های ضلع غربی و هم در پارکینگ‌های ضلع شرقی وسایل نقلیه خود را پارک کنند. این شهروندان می‌توانند پس از توقف خودروهای خود تا نزدیکی محل برگزاری مراسم از ون‌های تاکسی که به همین منظور توسط شرکت تاکسیرانی در این محل‌ها پیش‌بینی شده استفاده کنند.

وی گفت: همچنین ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی به همین منظور فعال خواهد بود تا این عزیزان بتوانند برای تردد و حضور در این مراسم از  آن استفاده کنند.

مومنی درباره اینکه در صورت تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی چه تمهیداتی برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است، گفت: بعد از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های اطراف ورزشگاه رانندگان می‌توانند در معابر اطراف ورزشگاه که با نصب تابلو مشخص شده است  به صورت مورب به نحوی که قسمت عقب وسیله نقلیه رو به جدول و قسمت جلوی وسیله نقلیه رو به خیابان باشدپارک کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست که تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو برای شرکت در این مراسم استفاده کرده و با تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر پیرامونی برگزاری مراسم همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور از ظهر روز پنجشنبه در معابر اطراف و منتهی به ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد، گفـت: استقرار ماموران تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

نظر شما