شناسهٔ خبر: 67822094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمهیدات پلیس راهور برای اجتماع بزرگ حجاب و عفاف پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس برای برگزاری مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف ۱۴۰۳ در پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری این مراسم در روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برای تردد سهولت شهروندان، تمیهدات ویژه‌ای اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی عصر چهارشنبه درباره برنامه‌های پلیس در راستای برگزاری این اجتماع بزرگ اظهار کرد: توقف در مسیر جنوب به شمال ضلع غربی استادیوم آزادی همچنین توقف در مسیر شمال به جنوب ضلع شرقی استادیوم آزادی بطور کامل ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: شهروندانی هم که به صورت کاروانی از مساجد و پایگاه‌های بسیج به سمت ورزشگاه آزادی و محل برگزاری این مراسم حرکت می‌کنند می‌توانند از ضلع غربی وارد شوند و در پارکینگ‌های ضلع غربی توقف کنند.

به گفته وی، همچنین اتوبوس‌ها در ضلع شرقی توقف خواهند داشت زیرا تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از تردد اتوبوس‌ها در ضلع غربی استادیوم آزادی جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ مومنی افزود: برای شهروندانی هم که قصد عزیمت به این مراسم با خودروی شخصی دارند، همه پارکینگ‌ها برای توقف آنها باز خواهد بود و می‌توانند در پارکینگ‌های ضلع غربی و شرقی وسایل نقلیه خود را پارک کنند.

وی یادآور شد: این شهروندان می‌توانند پس از توقف خودروهای خود تا نزدیکی محل برگزاری مراسم از ون‌های تاکسی که به همین منظور توسط شرکت تاکسیرانی در این محل‌ها برای تردد پیش‌بینی شده، استفاده کنند.

تمهیدات پلیس راهور برای اجتماع بزرگ حجاب و عفاف پایتخت

فعالیت ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی در روز برگزاری مراسم

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ همچنین گفت: ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی به منظور جابجایی مردم و شرکت کنندگان فعال خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای حضور در این مراسم از این خط مترو استفاده کنند.

وی یادآور شد: پس از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های اطراف ورزشگاه رانندگان می‌توانند در معابر اطراف ورزشگاه که با نصب تابلو مشخص شده است به صورت مورب اقدام به پارک خودروی خود کنند.

سرهنگ مومنی تاکید کرد: در نهایت از شهروندان می‌خواهیم تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو برای شرکت در این مراسم استفاده کنند و با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر پیرامونی برگزاری مراسم همکاری لازم را داشته باشند.

اجتماع مردمی یکصد هزار نفری دختران و بانوان ایران اسلامی به منظور بزرگداشت عفاف و حجاب پنجشنبه چهارم مردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ تا ۱۹ در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما