شناسهٔ خبر: 67821583 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شاهکار دوباره پهپاد «هدهد» حزب‌الله + فیلم شاهکار دوباره پهپاد «هدهد» حزب‌الله + فیلم

پهپاد «هدهد» حزب‌الله لبنان بار دیگر تصاویر اطلاعاتی جدیدی را از اراضی اشغالی جمع‌آوری کرد.

صاحب‌خبر -

به نقل از رسانه جنگ حزب‌الله، حزب‌الله لبنان امروز بخش دیگری از عملیات شناسایی پهپاد «هدهد» بر فراز پایگاه «رامات دیوید» در شمال اراضی اشغالی را منتشر کرد.

این ویدئو شامل اطلاعاتی حساس از این پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی است.

در ویدئو ضبط شده توسط پهپاد «هدهد» محل دقیق آشیانه‌های پهپاد‌ها و جنگنده‌ها، مقر فرماندهی، محل سامانه‌های گنبد آهنین و سوختگیری جنگنده‌ها ثبت شده است.

<div id="video-display-embed-code_19605866"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8784818/19605866?width=400&height=300"></script></div>

یک منبع در حزب‌الله لبنان در این باره به شبکه الجزیره اعلام کرد: تصاویر ضبط شده توسط  «هدهد» مربوط به روز سه‌شنبه است.

وی گفت که زمان پخش این ویدئو بی‌ارتباط با سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن نیست.

در همین راستا، رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان نیز در این باره اعلام کرد: مقاومت قادر به هدف قرار دادن هر آن چیزی است که به تصویر می‌کشد.

این رسانه در پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: پیام ویدئو جدید «هدهد» این است که مقاومت از دشمن باکی ندارد.

این رسانه همچنین اعلام کرد: پهپاد «هدهد» موفق شد به سلامت به آسمان فلسطین اشغالی برود و با موفقیت بازگردد و این محل بحث و سوال در سیستم نظامی (رژیم) اسرائیل خواهد بود.

رسانه جنگ حزب‌الله همچنین اعلام کرد: پایگاه رامات دیوید یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های هوایی رژیم اشغالگر و تنها پایگاه هوایی نظامی در شمال است.

این رسانه در ادامه اضافه کرد که اطلاعات دقیقی درباره اهمیت پایگاه رامات دیوید منتشر خواهد کرد.

حزب‌الله لبنان پیشتر نیز ۲ ویدئو را از عملیات‌های موفقیت‌آمیز شناسایی پهپاد «هدهد» در آسمان شمال فلسطین اشغالی پخش کرده بود.

رسانه‌های صهیونیستی ورود موفقیت‌آمیز پهپاد «هدهد» به آسمان شمال فلسطین اشغالی و بازگشت موفقیت‌آمیز آن به لبنان را یک شکست اطلاعاتی سنگین برای نیروی هوایی و سامانه‌های پدافندی گران قیمت این رژیم ارزیابی کرده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما