شناسهٔ خبر: 67818599 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتشار «هدهد قسمت۳» توسط حزب‌الله، اینبار تصاویری از پایگاه‌ هوایی مهم «رامات دیوید»

حمید محمدطاهری

حزب‌الله لبنان امروز (چهارشنبه) فایلی ویدئویی با عنوان «هدهد ۳» منتشر کرد که در آن تصاویری از پایگاه‌ اطلاعاتی و مهم «رامات دیوید» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی به تصویر کشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این ویدئو شامل اطلاعاتی از آشیانه‌های پهپادها و جنگنده‌ها، مقر فرماندهی، سامانه‌های گنبد آهنین و محل سوختگیری جنگنده‌ها در پایگاه رامات دیوید است.

پایگاه رامات دیوید محل استقرار جنگنده‌های، بالگردهای نظامی، بالگردهای حمل و نقل و نجات، بالگردهای شناسایی دریایی و سامانه‌های جنگ الکترونیک تهاجمی است.

در همین راستا، رسانه جنگ حزب‌الله لبنان نیز گزارش داد: مقاومت به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای مقابله با تروریسم اسرائیل ادامه می‌دهد و توانایی خود را برای رسیدن به هر نقطه‌ای که بخواهد نشان داده است.

این رسانه اعلام کرد: مقاومت قادر به هدف قرار دادن هر آن چیزی است که به تصویر می‌کشد و پیامی که ویدئو امروز حامل آن بود این است که مقاومت از دشمن نمی‌ترسد. پهپاد مقاومت توانستند به سلامت بروند و برگردند و این محل بحث و پرسش در دستگاه نظامی اسرائیل خواهد بود.

طبق گزارش این رسانه، پایگاه هوایی که از آن عکس گرفته شد، یکی از مهمترین پایگاه‌های هوایی دشمن و تنها پایگاه هوایی نظامی در شمال فلسطین اشغالی است و بعداً اطلاعات دقیقی درباره اهمیت این پایگاه منتشر خواهد شد.

ویدئو جدید هدهد حزب‌الله همچنین واکنش رسانه‌های رژیم صهیونیستی را به همراه داشت. این رسانه‌ها در این باره نوشتند: اتفاقی بسیار نگران کننده، حزب‌الله لبنان تصاویر جدیدی را از پایگاه رامات دیوید منتشر کرد.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند: سوال اینجاست که چگونه این پهپاد در حین پرواز رهگیری نشد؟ این بار بهانه چیست؟

یک منبع مرتبط با حزب‌الله لبنان در این باره گفت: تصاویر منتشر شده در روز سه شنبه ضبط شده است.

وی افزود زمان پخش این ویدئو بی‌ارتباط با سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن نیست.

این منبع افزود: پس از تجاوزات صهیونیست‌ها به بندر حدیده یمن، پیام امروز تاکید بر وحدت جبهه‌های حمایت از ملت فلسطین است و این ممکن است اولین بار در تاریخ رژیم اشغالگر باشد که یک پهپاد به حریم هوایی یک پایگاه هوایی آن نفوذ می‌کند.

این منبع حزب‌الله ادامه داد: علی‌رغم هشدار و آمادگی بالای رژیم اشغالگر و انتظار آن برای انجام حملات از سوی یمن، مقاومت توانست این پهپاد را با موفقیت به آسمان پایگاه بفرستد.

وی تاکید کرد: مقاومت توانست پدافند هوایی و سیستم‌های نظارتی و شناسایی دشمن را گمراه کند و با تصاویر مورد نیاز از پایگاه هوایی مذکور بازگردد.

انتهای پیام

نظر شما