شناسهٔ خبر: 67821443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان فیروزآباد خبر داد:

برپایی ایستگاه سنجش سلامت در فیروزآباد

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان فیروزآباد گفت: ایستگاه سنجش سلامت با همت بیمارستان حضرت قائم (عج) و بسیج جامعه پزشکی شهرستان فیروزآباد در جهت خدمت به عزاداران حسینی در حاشیه هیئات برپا شده است.

صاحب‌خبر -

  روح اله نوروزی منش در گفتگو با خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: هم‌زمان با ایام محرم با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا ایستگاه سنجش سلامت برای ارائه خدمات به سوگواران و عاشقان اهل‌بیت، عصمت و طهارت (ع) در سطح شهرستان برپا شد.

برپایی ایستگاه سنجش سلامت در فیروزآباد

وی با اشاره به اینکه در پایش‌های صورت‌گرفته به ۱۰۰ نفر از عزاداران حسینی خدمات ارائه شده است، افزود: ایستگاه پایش سلامت در روزهای تاسوعا و عاشورا به‌صورت اتوبوس آمبولانس در سطح شهر و در دهه دوم محرم به‌صورت چرخشی با استقرار در هیئت‌های عزاداری اقدام به ارائه خدماتی همچون کنترل فشارخون و قند خون، ارائه مشاوره‌های بهداشتی و تغذیه‌ای، کمک‌های اولیه در موارد اورژانسی، ارجاع موارد حاد به مراکز درمان اقدام به ارائه خدمات می‌نماید.

 مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: این ایستگاه با همت بیمارستان حضرت قائم (عج) و بسیج جامعه پزشکی شهرستان فیروزآباد در جهت خدمت به عزاداران حسینی در حاشیه هیئات برپا شده است.

نوروزی منش افزود: فرد عزادار با سوگمندی و گریه برای امام حسین (علیه‌السّلام) آشکارا اعلام می‌کند که او نیز به امام حسین (علیه‌السّلام) و نهضت و آرمان‌هایش وفادار است و در میدان عمل نیـز وفاداری خود را ثابت می‌کند، ما نیز با برپایی این ایستگاه‌های سلامت در سطح شهر می‌خواهیم با خدمت به زائران اباعبدالله الحسین وفاداری خودمان را به اهل‌بیت ثابت کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند این کمترین کار را که در راه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) شکل‌گرفته است را از بنده و همکاران مورد قبول قرار دهد و امید است که با همکاری دیگر مسئولین شهری بتوانیم کیفیت و سطح خدمات را در راستای خدمت به عزاداران سیدالشهدا بالاتر ببریم.

 

انتهای خبر/224224

نظر شما