شناسهٔ خبر: 67819712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح مسکن مهر خرم آباد

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع) با هدف کاهش تردد و روان شدن گره‌های ترافیکی کوی مسکن مهر خرم آباد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  جوان از لرستان، شهردار خرم آباد در آیین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح مسکن مهر خرم آباد گفت: پس از جمع آوری تأسیسات و انشعابات زیرساختی برخی دستگاه‌های خدمات رسان از درون سایت اجرای تقاطع، کارگاه طرح تجهیز و عملیات اجرایی آغاز شد.

داریوش بارانی بیرانوند با اشاره به فعالیت شرکت راه سازه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عنوان پیمانکار طرف قرارداد این طرح افزود: هدف از اجرای این تقاطع تسهیل در رفت و آمد ساکنان مسکن مهر و کاهش گره‌های ترافیکی خیابان ۶۰ متری است.

 بارانی بیرانوند گفت: قرارداد این طرح به صورت ۲۴ ماهه و طول تقاطع ۴۰۰ متر با چهار دهنه ۳۵ متری تعریف شده است که تلاش می‌شود عملیات عمرانی در زمان کوتاهی به پایان برسد.
وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز این طرح یکهزار میلیارد ریال برآورد شده است گفت: این رقم به نسبت تعدیلی که به طرح تعلق می‌گیرد ممکن است تغییر کند، اما ۵۰ درصد منابع مورد نیاز آن از اعتبارات شهرداری و ۵۰ درصد نیز از منابع متمرکز ماده ۲۳ از طریق استانداری تأمین خواهد شد.

شهردار خرم آباد تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۲۵ طرح عمرانی متوسط و بزرگ همزمان در حال اجرا است و در نظر داریم که فعالیت‌های عمرانی شهری با قرارگاه خاتم گسترش یابد.

بارانی بیرانوند مهمترین اولویت ترافیکی شهر خرم آباد را تقاطع ۶۰ به ۸۰ عنوان کرد و افزود: این تقاطع بنا است در انتهای خیابان ۶۰ متری به میدان کتاب اجرا شود همچنین جلوی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد نیز گره ترافیکی بسیار نامناسبی وجود دارد که با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در دستور قرار خواهد گرفت.

نظر شما